گزارش: شیائومی در سال 2016 لپ‌تاپ خود را به بازار عرضه می‌کند

گزارش‌ها حکایت از این دارند که شرکت چینی‌تبار شیائومی که از پیشروان صنعت تولید گوشی‌های هوشمند است، در حال حاضر روی تولید لپ‌تاپ خود کار می‌کند.

0

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت قصد دارد تا در اوایل سال آینده میلادی اولین لپ‌تاپ با برند خود را روانه بازار کند و به همین منظور مذاکراتی را با شرکت سامسونگ در زمینه تولید تراشه‌های حافظه و نمایشگر انجام داده است.

این اولین باری نیست که گزارشاتی را پیرامون لپ‌تاپ شیائومی شاهد هستیم چرا که پیش از این شایعاتی در همین زمینه منتشر شده بود با این تفاوت که هیچ تأیید رسمی مهر صحت بر آن نزده بود.

فعلاً تنها جزئیاتی که در رابطه با لپ‌تاپ شیائومی می‌دانیم، همین مقدار است اما با توجه به وضعیت فعلی این شرکت و جایگاه آن، می‌توان حدس زد که شیائومی ممکن است برای تولید این لپ‌تاپ از طراحی اپل ایده بگیرد تا محصول خود را کمی بهتر و جذاب‌تر کند.

مک‌بوک‌های اپل در حال حاضر از بهترین لپتاپ‌های موجود بازار هستند. اگر شیائومی رویه تولید گوشی‌های هوشمند خود و استراتژی مربوط به آن‌ها را برای لپ‌تاپ‌های خود هم در پیش بگیرد، بی‌شک شاهد محصولی خوب و مطمئن با قیمتی مقرون به صرفه خواهیم بود.

باید منتظر ماند و دید که با وجود رقبای سرسخت و قدرتمندی که در حوزه تولید کامپیوترهای شخصی دست‌اندرکارند، لپ‌تاپ‌ شیائومی چگونه عملکردی را رقم خواهد زد.

technodify

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.