لنوو از دو محصول جدید خود در سری یوگا مجهز به ویندوز 10 و با پشتیبانی از اتصال LTE رونمایی کرد

به نظر می‌رسد لنوو در روز اول آغاز به کار IFA2015 قصد دارد تمامی محصولات ویندوزی خود را معرفی کند؛ زیرا این شرکت دقایقی پس از معرفی لپ‌تاپ ideapad Miix 700 به عنوان رقیبی برای سرفیس 3 پرو مایکروسافت، از دو محصول جدید سری یوگا نیز پرده برداشت.

0

بدون هیچ مقدمه‌ای بهتر است به مشخصات سخت‌افزاری این دو محصول بپردازیم. تینک‌پد یوگا 206 که نسخه ارتقا یافته یوگا 206 محسوب می‌شود اولین مدل از این خانواده است که قابلیت اتصال به شبکه LTE را دارا می‌باشد.

ThinkPad Yoga 260 از صفحه‌نمایشی 12.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده می‌کند که البته در دو نسخه عادی و تبدیل‌پذیر راهی بازار خواهد شد. این محصول به طور پیش‌فرض از تراشه Core i3 سری Skylake اینتل بهره می‌برد با این حال امکان انتخاب مدل Core i7 در کنار 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت هارد SSD نیز وجود دارد. از دیگر قابلیت‌های ویژه این محصول می‌توان به برخورداری از دوربین سنجش عمق برای استفاده از Windows Hello یاد کرد.

دیگر عضو جدید سری یوگا که امروز توسط لنوو معرفی گردید و آن نیز امکان اتصال به اینترنت از طریق LTE را دارا می‌باشد، تینک‌پد یوگا 460 نام دارد که نسبت به مدل فوق از صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر استفاده می‌کند. بر این اساس مدل پایه Yoga 460 دارای پنل صفحه‌نمایشی 14 اینچی با وضوح اچ‌دی است با این حال می‌توانید مدل WQHD آن نیز که رزولوشن بالاتری را ارائه می‌دهد را هم در هنگام خرید انتخاب کنید.

تراشه گرافیکی این مدل را GeForce 940M انویدیا تشکیل داده و هر دو نسخه دارای یک باطری با طول عمر 10 ساعت می‌باشند. بر اساس گفته شرکت سازنده، Yoga 260 از آبان ماه با قیمت 949 دلار راهی بازار ایالات‌متحده خواهد شد، این در حالیست که یوگا 460 با برچسب 1049 دلاری از ماه آینده در تنوع رنگ مشکی و سفید راهی بازار می‌شود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.