درز تصاویر رندر شده گوشی هوشمند Mate S هواوی در کنار تصاویری از این گوشی در محیط واقعی

به نظر می‌رسد هواوی در راستای تصمیم فروش 100 میلیون گوشی هوشمند تا پایان سال جاری، برگ برنده‌های منحصربه‌فردی را در نمایشگاه IFA برلین از خود به نمایش بگذارد.

هرچند این شرکت چینی طی چند وقت اخیر از محصولات بالا رده‌ای همچون P8، تبلت MediaPad M2 premium و ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ویر مجهز به روکش طلا و سازگار با آیفون خود رونمایی کرده است، با این حال به نظر می‌رسد در نمایشگاه IFA 2015 با دستی پر حاضر شود.

از جمله پرچم‌دارانی که انتظار می‌رود هواوی در نمایشگاه مذکور از آن رونمایی کند، گوشی هوشمند Mate S است که در چند وقت اخیر شایعات زیادی در رابطه با آن و صفحه‌نمایش مجهز به فورس‌تاچش شنیده‌ایم. در همین رابطه ساعاتی پیش تصاویری رندر شده در کنار تصاویری از نسخه نهایی این محصول منتشر گردیده که حکایت از ظرافت خاص در طراحی بدنه یکپارچه فلزی آن دارد.

برفرض صحت تصاویر منتشر شده از فبلت جدید هواوی، Mate S در چهار رنگ نقره‌ای، شکلاتی روشن، سفید و مشکی تولید گردیده و در قاب پشتی همچون دیگر بالا رده‌های این شرکت میزبان سنسور اثرانگشت در کنار سنسور دوربین جدید است.

با استناد به شایعات قبلی می‌توان حدس زد که گوشی هوشمند Mate S هواوی از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره ببرد و قلب آن را قرار است تراشه ساخت داخل Kirin 935 در کنار سه گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 به تپش درآورد. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به دوربین اصلی 20 مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به سنسوری با وضوح 8 مگا پیکسل و حافظه دائمی 16 گیگابایتی اشاره کرد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.