انتشار تصاویر واقعی از گوشی تاشو اندرویدی سامسونگ با دوربین 16 مگاپیکسلی

گوشی هوشمند تاشو جدید سامسونگ که از پلتفرم اندروید آب‌نبات‌چوبی قدرت گرفته و G9198 نامیده می‌شود، از دو صفحه‌نمایش 3.9 اینچی لمسی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 768 پیکسل بهره می‌برد

0

با وجود از مد افتادن گوشی‌های تاشو در میان مردم، اما هنوز کاربرانی در چین، ژاپن و یا دیگر کشورهای آسیایی یافت می‌شوند که به این نوع گوشی‌ها نوستالژی علاقه‌مند هستند؛ از این رو شرکت سامسونگ برای پاسخ به این قشر از کاربران دست به تولید گوشی هوشمند تاشویی زده است که برخلاف تصور عمومی از سخت‌افزار نسبتاً خوبی نیز بهره می‌برد.

گوشی‌های تاشو عملاً از دو قسمت مجزا ساخته شده‌اند که قسمت پایین محصل قرارگیری دکمه‌های فیزیکی بوده و قسمت فوقانی وظیفه رساندن صدا به گوش کاربر را بر عهده دارد.

گوشی هوشمند تاشو جدید سامسونگ که از پلتفرم اندروید آب‌نبات‌چوبی قدرت گرفته و G9198 نامیده می‌شود، از دو صفحه‌نمایش 3.9 اینچی لمسی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 768 پیکسل بهره می‌برد و توسط گوریلا گلس 4 از آن محافظت شده است؛ قلب آن را قرار است تراشه شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 ساخت کوالکام در کنار دو گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. هرچند این محصول هنوز به صورت رسمی وارد بازار نگردیده، با این حال می‌توانید در ادامه تصاویری از نسخه نهایی آن را مشاهده کنید.

از دیگر مشخصات این محصول نوستالژی اما قدرتمند سامسونگ می‌توان به دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی (لنز به کار رفته در گلکسی نوت 5) با گشادگی دیافراگم  f/1.9 مجهز به فلاش دوگانه ال‌ای‌دی، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی، حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری و 2020 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.