تنها با 356 دلار می‌توانید نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس خود را به پوششی از طلا مجهز کنید

علاوه بر جواهرات و خودروهای قیمتی، گوشی‌های هوشمند با ظاهر شیک و فاخر نیز  یکی از موارد مورد علاقه افراد متمول هستند. موردی که با صرف هزینه، هر شخصی می‌تواند آن‌را در اختیار داشته باشد اما شاید استفاده از پوششی با طلای 24 عیار بهترین روش برای داشتن یک گوشی هوشمند با ظاهری خاص باشد.

0

در همین راستا فروشگاه ویتنامی Karalux جدیدترین دستگاه‌های هوشمند تولیدی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را برای شهروندان متمول این کشور در قالبی جدید عرضه کرده است. با پرداخت مبلغ 356 دلار، کاربران می‌توانند گوشی‌های خود را به این فروشگاه سپرده تا طی یک فرایند 10 مرحله‌ای ظاهر آن‌ها با طلای 24 عیار رنگ و شکلی جدید پیدا کند.

در این فرایند، اطراف گوشی، کلیدهای خاموش و روشن و تنظیم صدا، ماژول‌های فلش ال‌ای‌دی و حلقه دور دوربین جدا می‌شود. پس از این، المان‌های یادشده با پوششی از فلز خاص وارد ظرف طلا می‌شوند تا نهایتا حاصل کار یک محصول لوکس شود.

بنابرگفته Quang Tu یکی از مهندسین ارشد Karalux این محصول نهایی در مقایسه با دیگر محصولات از حفاظت بهینه بهره‌ خواهد برد و علاوه بر آن ظاهری مثال‌زدنی برای گوشی هوشمند شما به همراه خواهد آورد.

وی در این خصوص می‌گوید:

مواد سازنده فریم نوت 5 تا حد زیادی بهبود یافته‌اند و کاملا متفاوت از مواد استفاده شده در دیگر دستگاه‌های سری نوت و گلکسی اس 6 هستند. این فریم تا 60 درصد مقاوم‌تر از اکثر آلومینیوم‌ها است و انواع مختلفی از دوچرخه‌های سطح بالای موجود در بازار در حال حاضر از همین مواد در ساخت خود بهره می‌برند.

به‌منظور اطمینان از عدم ایجاد ساده خش بر روی این سطح طلایی نیز از تکنولوژی حفاظتی ویژه‌ای بر روی دستگاه استفاده شده که مشابه مورد استفاده شده در رولز رویس طلاکاری شده است. در صورتی که شما این دستگاه هوشمند را در اختیار ندارید با پرداخت 1113 دلار می‌توانید فبلت یادشده را با پوششی از طلا دریافت کنید.

neowin

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.