اچ‌تی‌سی وان A9 نام نهایی گوشی ده هسته‌ای اچ‌تی‌سی حواهد بود‌

دستگاه HTC Aero یکی از گوشی‌های هوشمندی است که با توجه به حجم شایعات مطرح شده انتظار می‌رود در سال جاری به عنوان یکی از اولین گوشی‌های هوشمند مجهز به پردازنده 10 هسته‌ای MediaTek Helio X20 معرفی شود.

3

این در حالی است که اندکی قبل اعلام شده بود این دستگاه هوشمند با نام HTC A9 قدم در بازار خواهد گذاشت اما امروز و در جدیدترین خبر غیر رسمی منتشر شده از سوی @evleaks عنوان شده نام در نظر گرفته شده برای این محصول اچ‌تی‌سی، HTC One A9 خواهد بود. با توجه به شهرت جهانی برند One، استفاده از آن در عنوان این گوشی هوشمند عجیب به‌نظر نمی‌رسد.

علاوه بر پردازنده ده هسته‌ای انتظار می‌رود این گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی از صفحه‌نمایشی با رزولوشن Quad HD، چهار گیگابایت رم و دوربین پشتی با پشتیبانی از عکس‌برداری RAW بهره‌مند شود. این دستگاه هوشمند، قیمتی در حدود 500 تا 600 دلار خواهد داشت.

آن‌طور که اعلام شده Aero یا همان One A9 در کشور آمریکا توسط اپراتور AT&T عرضه خواهد شد اما زمان دقیق عرضه آن هنوز مشخص نیست. با توجه به اینکه مدیاتک پیش از این اعلام کرده بود دستگاه‌های هوشمند مجهز به پردازنده Helio X20 در اوایل سال 2016 در دسترس خواهند بود این احتمال وجود دارد که این پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در سال جاری معرفی اما در سال 2016 میلادی روانه بازار شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. peyman می‌گوید

    ههه خخخخخ همیشه برند مردم عقلشون تو چشم و گوششونه

  2. quietly brilliant می‌گوید

    اینام ک بجای بهینه سازی،هسته ها رو زیاد میکنن ک..بنظرم باید تو معماری پردازنده ها و هسته ها ی تحول انجام شه.
    htc ♡

  3. Amir می‌گوید

    HTC
    یه زمانی واقعا برند بوداما الان دیگه …………