گوگل حالا برای پیدا کردن لوله‌کش و قفل‌ساز هم به کمک کاربران می‌آید!

شاید تعجب کنید که بگوییم در صورت نیاز به یافتن یک لوله‌کش یا قفل‌ساز معتبر، بهترین روش ممکن برای نیل به این هدف استفاده از گوگل باشد!

1

شرکت گوگل ارائه سرویسی برپایه جستجو را آغاز کرده که لیستی از سرویس‌دهنده‌های کارهای منزل را در پاسخ به جستجوهایی مانند ” بازکردن راه دستشویی” به کاربر ارائه می دهد. این سرویس جستجو در حال حاضر برای لوله‌کش‌ها، قفل‌سازها و افرادی که کارهای تمیزکردن منزل را انجام می‌دهند قابل استفاده بوده و کاربر می‌تواند علاوه بر مشاهده شماره تماس به ارزیابی سرویس‌دهنده اقدام و یا نظرات کاربران دیگر را مشاهده کند.

این سرویس، قسمتی از برنامه ADWORDS Express بوده که به سرویس‌دهنده‌های واجد شرایط این امکان را می‌دهد تا با پرداخت هزینه به گوگل بتوانند در میان نتایج برتر جستجو قرارگیرند. اساسا این مواردی که در نتایج جستجو ظاهر می‌شوند جز شرکت‌هایی هستند که در ازای پرداخت وجه به گوگل آگهی‌هایشان به نمایش درخواهد آمد اما پیش از این شرایط آن‌ها جهت ارائه خدمات مربوطه بررسی شده است.

این سرویس در صورتی که شما از جمله افرادی هستید که قصد دارید تنها با چند کلیک اطلاعات مورد نظر خود را بیابید مفید فایده واقع خواهد شد. در واقع فرایند ارتباط میان مشتریان و سرویس‌دهندگان، ساده‌تر شده تا رقابتی هم با سرویس‌های مشابه مانند آنچه شرکت‌هایی مانند آمازون ارائه می‌دهند ایجاد شود.

مدنظر داشته باشید که این سرویس در حال حاضر تنها در سن‌فرانسیسکو و Bay Area در دسترس قرارگرفته و اگر شما در مناطق دیگر جهان زندگی می‌کنید همچنان باید برای استفاده از آن منتظر بمانید.

gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی می‌گوید

    ?