انتشار تصویری دیگر از لومیا 950 (و یا شاید لومیا 940) این بار در رنگ سفید

بر اساس اطلاعات قبلی، مایکروسافت قصد دارد در پاییز سال جاری از نسخه موبایل ویندوز 10 رونمایی کند. این در حالیست که پیش‌بینی می‌شود در مراسم مذکور حداقل دو پرچم‌دار جدید نیز از سوی این شرکت در جهت به نمایش گذاشتن پتانسیل ویندوز 10 معرفی شود.

0

در هفته گذشته شاهد درز تصاویری رندر شده منتسب به گوشی‌های لومیا 950 و 950 ایکس‌ال بوده‌ایم، در همین رابطه امروز نیز تصویری از پرچم‌دار بعدی مایکروسافت در لباس سفیدرنگ نیز منتشر شده است.

Lumia Talkman که برخی آن را لومیا 940 و برخی 950 می‌دانند، قرار است به عنوان جانشینی شایسته برای لومیا 930 در مراسم رونمایی از نسخه جدید ویندوز فون معرفی شود. برفرض صحت تصاویر منتشر شده، شاهد به کار گیری دوربینی با لنزی برجسته و چهار میکروفون برای Rich Recording (ضبط غنی) در این محصول هستیم.

Microsoft-Lumia-Talkman-940--950-in-white-and-black (1)

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده تا به این لحظه می‌دانیم که این محصول از صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد و دارای ابعاد ۱۴۵.۶ در ۷۳.۴ در ۹ میلی‌متر است که در مقایسه با ابعاد لومیا ۹۳۰ اندکی کشیده‌تر، عریض‌تر و حدود ۱ میلی‌متر باریک‌تر است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی پرچم‌دار بعدی ساکنین ردموند می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 که بر پایه معماری 64 بیتی توسعه یافته، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با پشتیبانی از حافظه میکرو اس‌دی، دوربین اصلی 20 مگا پیکسل با برخورداری از فناوری پیور ویوو، سنسور عنبیه چشم، پشتیبانی از شارژ وایرلس Qi همراه با فلیپ کاور و باتری 3000 میلی آمر ساعتی اشاره کرد.

انتظار می‌رود از هر دو نسخه لومیا 950 در کنار نسل چهارم تبلت سرفیس و مایکروسافت باند 2 در تاریخ ۲۷ مهرماه رونمایی شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.