رابط کاربری MIUI 7 شیائومی حالا بر روی بیش از 70 دستگاه اندرویدی پورت شده و قابل نصب است!

چند هفته‌ای بیشتر از عرضه رابط کاربری MIUI 7 شیائومی نمی‌گذرد؛ اما در همین بازه زمانی کوتاه، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری بیکار ننشسته‌اند و رام این رابط کاربری را برای گوشی‌های زیادی از برند‌های مختلف منتشر کرده‌اند.

1

این‌طور که پیداست رابط کاربری جدید شیائومی طرفدار زیادی دارد و در حال حاضر دقیقاً ۶۹ دستگاه اندرویدی قادر هستند رابط کاربری MIUI 7 را به کار گیرند.

تعداد ۶۹ دستگاه ذکر شده لیست بزرگی را می‌طلبد که مجال ذکر کردن نام تمامی این گوشی‌ها در اینجا نیست اما به راحتی می‌توان مشخص کرد که از هر برندی چندین گوشی با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت در این لیست به چشم می‌خورد.

تعدادی از گوشی‌های سرشناس که رابط کاربری MIUI 7 شیائومی برای آنها منتشر شده است را می‌توان نکسوس ۴ و ۵، سامسونگ گلکسی نوت ۳ و گلکسی S4 به همراه ال‌جی جی پرو، جی ۲ و جی ۳ و تعدادی از گوشی‌های سری زِد اکسپریا در کنار اچ‌تی‌سی وان ام ۸، مدل ایکس این گوشی و دیزایر ۸۱۶ در کنار وان‌پلاس‌وان با تعدادی از گوشی‌های شرکت‌های نام آشنای دیگر نظیر هواوی، OPPO و زد‌تی‌ای نام برد.

رام‌های منتشر شده همگی بر اساس نسخه چینی رابط کاربری MIUI 7 منتشر شده‌اند و از ابزار Patchrom Tool در ساخت آنها کمک گرفته شده است، این ابزار پنج‌شنبه گذشته منتشر شد.

لازم به ذکر است که رام‌های منتشر شده نسخه‌های ابتدایی هستند و با این حساب بدون شک خالی از اشکال نیستند و بعید به نظر می‌رسد تمامی امکانات رابط کاربری MIUI 7 در آنها اجرا شود.

به این ترتیب اگر رابط کاربری MIUI 7 شیائومی به مذاق شما هم خوش آمده و قصد دارید آنرا بر روی گوشی خود نصب کنید، از این لینک به انجمن اینترنتی MIUI مراجعه کرده و پس از اطمینان خاطر از اجرا شدن آن بر روی گوشی خود اقدام به دانلود و نصب آن کنید.

ناگفته نماند که در این انجمن اینترنتی راهنمای نصب برای گوشی‌های تراز اول وجود دارد. در پایان توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید دل به دریا بزنید و این رابط کاربری را آزمایش کنید حتماً‌ قبل از هر اقدامی از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمودرضا می‌گوید

    خاک بر سر سامسونگ با این مدل H اس ۵ یه رام سیانوژن یا miui درست درمون براش نیست