شایعه: نسخه حرفه‌ای‌تر جی 4 با نام G4 Pro با صفحه نمایش 5.8 اینچی QHD و دوربین دوگانه عرضه می‌شود

بهار امسال بود که مدیر واحد موبایل ال‌جی از عزم این شرکت برای رونمایی از محصولی تراز اول در نیمه دوم سال جاری میلادی خبر داد؛ از قرار معلوم این گوشی، نسخه‌ حرفه‌ای‌تر جی ۴ است که با نام جی ۴ پرو آنرا خواهیم شناخت.

0

جالب اینجاست که پس از این صحبت‌ها این مدیر ارشد ال‌جی حرف خود را پس گرفت. ال‌جی مدعی شد که ایشان به هیچ‌جه از واژه تراز اول در صحبت‌های خود برای گوشی جدید این شرکت که قرار است در شش ماهه دوم سال جاری میلادی معرفی شود استفاده نکرده‌ است.

اما از طرف دیگر این صحبت‌ها را زیاد هم نباید جدی گرفت چرا که از روی تجربه هم که شده می‌توان حدس زد این شرکت بزرگ کره‌ای رقیبی قابل توجه را تا پایان سال جاری میلادی روانه کارزار گوشی‌های هوشمند خواهد کرد و تکذیب سخنان مدیر ارشد این شرکت تنها برای جلوگیری از تاثیر بر بازار جی 4 بوده است.

عضو هیئت مدیره ال‌جی نیز در صحبت‌های اخیر خود به این امر اذعان داشته که گوشی تراز اولی با مشخصات سخت‌افزاری بسیار بالا در سه ماهه آخر سال جاری میلادی از جانب ال‌جی روانه بازار می‌شود. از طرف دیگر نشریات کره‌ای نیز زیاد رازدار نبوده‌اند و دست آخر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی جدید را منتشر کرده‌اند.

با این حساب می‌توان حدس زد این گوشی جدید و تراز اول به صفحه‌نمایشی ۵.۸ اینچی مجهز باشد و از دوربین دوگانه بهره می‌برد، این امر بدون شک به برگ‌ برنده‌ای برای این محصول در مقابل سایر رقبای هم تراز خود نظیر نوت ۵ تبدیل خواهد شد.

گفته می‌شود که در جی ۴ پرو به احتمال زیاد از پرازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده نخواهد شد و ال‌جی به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در این محصول بسنده می‌کند.

اگر از طرفداران محصولات ال‌جی باشید احتمالاً مشکلات پردازنده جی فلکس ۲ را که از اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده می‌کند به گوش شما رسیده و با این حساب امیدواریم جی ۴ پرو ال‌جی شاهد مشکلات این‌چنینی نباشد.

به هر ترتیب تا پایان سال جاری میلادی چند ماهی بیشتر باقی نمانده و با این حساب انتظار می‌رود اخبار دقیق‌تری از این گوشی در آینده نزدیک به بیرون درز پیدا کند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.