این گوشی‌های ال‌جی آپدیت اندروید 6 مارشملو را دریافت خواهند کرد

آپدیت بزرگ بعدی برای گوشی‌های مجهز به سیستم عامل همراه گوگل یعنی اندروید 6.0 مارشملو، در حال آماده شدن برای تعدادی از دستگاه‌های ال‌جی است. خبرها حاکی از آن‌اند که LG G4 تا چند ماه آینده مطمئناً این آپدیت را دریافت خواهد کرد و ممکن است پرچم‌دار بعدی ال‌جی، با این نسخه از اندروید عرضه شود.

2

درعین‌حال LG G Pad II 10.1 با اندروید کیت‌کت عرضه می‌شود و تا دی‌ماه اندروید 6.0 را به صورت آپدیت دریافت خواهد کرد. به نظر می‌رسد که تنها LG G2 این آپدیت را دریافت نکند.

تا الآن خبری از دریافت آپدیت به اندروید 6.0 مارشملو برای سایر تبلت‌های ال‌جی منتشر نشده، اما ممکن است برنامه عوض شود. درحالی‌که LG G Pad 8.3 سه ماه پیش و LG G Pad II 8.0 تنها اندکی قبل از فامیل بزرگ‌تر خود در کره عرضه شد، خبری از برنامه ال‌جی برای عرضه اندروید مارشملو برای این دو هم نشده است.

بااینکه ارائه آپدیت برای LG G4 حتمی است، تنها احتمال آپدیت LG G3 وجود دارد. درست است که از عرضه این دستگاه یک سال می‌گذرد و هنوز در عمر مفید دوساله یک گوشی مدرن و هوشمند قرار گرفته، اما اگر ال‌جی به فکر ارائه آپدیت برای آن نباشد عمر آن در افکار عمومی کمتر خواهد شد.

لیستی از دستگاه‌هایی که آپدیت به اندروید 6.0 مارشملو را دریافت می‌کنند در پایین قرار گرفته است. دو دستگاه در لیست زیر با کلمه در انتظار مشخص شده‌اند، چراکه هنوز تصمیم‌گیری درباره ارائه آپدیت برای آن‌ها تمام نشده است.

مطمئنا نسخه اندرویدی که این دستگاه‌ها دریافت می‌کنند به سادگی اندرویدی که برای نکسوس‌ها ارائه می‌شود نخواهد بود و ال‌جی آن‌ها را دست‌کاری کرده است. تا الآن این لیست کامل است اما امکان دارد در آینده گوشی‌های بیشتری به آن اضافه بشود.

  • LG G4
  • LG G3 (در انتظار)
  • LG G Flex 2
  • LG G Flex (در انتظار)
  • LG G Pad 10.1

شاید متوجه غیبت LG G Pro و هر دستگاهی که رده‌بالا محسوب نمی‌شود شده باشید. قسمتی از این امر به اطمینان مردم از اینکه دستگاه آپدیت را دریافت خواهد کرد و قسمت دیگر آن به اینکه لیست هنوز کامل و نهایی نشده مربوط می‌شود. منتظر ارائه لیست کامل از سوی ال‌جی هستیم.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. amin reza می‌گوید

    Lg G Flex 2 omade?!

  2. میلاد می‌گوید

    خدا بخواد یا نخواد هست تنها نیستیم خدا