تماشا کنید: آزمایش سقوط گلکسی نوت 5 در برابر نوت 4، نوت 3، نوت 2 و گلکسی نوت

گلکسی نوت 5 با طراحی خیره‌کننده و تازه‌ای که چند ماه پیش در گلکسی اس 6 هم شاهد آن بودیم عرضه شد، البته با اندازه بزرگ‌تر.‌اما آخرین پرچمدار سری نوت سامسونگ وقتی حرف از آزمایش سقوط باشد چه فرقی با پرچمداران قابلی این سری دارد. با فارنت همراه باشید تا این موضوع را در یک ودئو به تماشا بنشینیم.

2

قاب شیشه‌ای و فلزی آن در دست و در چشم، حس خوبی برمی‌انگیزد و بااینکه در ساخت آن از مواد ممتاز و عالی استفاده‌شده، سامسونگ توانست محصول نهایی را سبک و نازک بسازد. در حقیقت نوت 5 تا دوربین خارج از قاب، یک کپی از طراحی زیبای اس 6 است که اندازه‌ای بزرگ‌تر پیدا کرده. قسمت پشتی آن زاویه دارد که به کاربر در نگه داشتن ارگونومیک این فبلت کمک می‌کند.

سامسونگ به پروسه ساختی که به تولید بدنه شیشه‌ای فلزی نوت 5 منجر شده، افتخار می‌کند و البته دلیل خوبی هم برای این کار دارد. از پروسه پوشش چند لایه و نازک استفاده کرده تا به پرداخت زیبا و رنگ متنوع و یکنواختی که نوت 5 در آن‌ها موجود خواهد بود، برسد. علاوه بر این، نوت 5 مثل اس 6 از آلیاژ طبقه 6013 آلومینیوم بهره می‌برد و این در حالی است که سایر گوشی‌های هوشمند مثل آیفون 6، از مشتقات نامرغوب آلیاژ طبقه 6063 استفاده می‌کنند.

این مواد در تست خم کردن خوب عمل می‌کنند، اما در تست سقوط با وجود شیشه‌ای که در پشت و جلوی گوشی استفاده شده مسئله کاملاً فرق می‌کند. در حقیقت، قسمت جلویی نوت 5 از هر آزمایش سقوطی می‌شکند، ترک برمی‌دارد و به‌طورکلی صدمه می‌بیند.

بااین‌حال در مقایسه با تست سقوط سایر گوشی‌های نوت، انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی را از خود نشان داده است. برای مشاهده این تست، ویدئوی زیر را ببینید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. HosseinF7 می‌گوید

    همه اپلیا عقده سامسونگو دارن فقط میخوان ایراد بگیرن…دم نوت 3 گرررم که روی آیفون 6 رو تو خم شدن کم کرد بعد هنوز موندم اپلیا چرا ساکت نمیشنو همش میخوان از سامسونگ ایراد بگیرن … گوشی فقط سامسونگ❤برید از اپلتون با دوربین 8 مگاپیکسلی ایراد بگیرید? اپل چیزی نداره بجز کلاس گذاشتنو یه سیب گاز زده?

  2. کوروش می‌گوید

    خیلی دوست دارم به آقای دنیل بگم کپی از آیفون شش کجاس دقیقا هست؟ همه گوشی ها مسطیل شکل هستند و دوربین دارن. سام باید چیکار کنه که به کپی متهم نشه؟ :/