بلندگوی پرتابل سونی این بار قرار است در کنترل از راه دور تلویزیون شما جای بگیرد!

سونی پیش از این علاقه‌اش به قرار دادن بلندگو در وسایل خانه را با قرار دادن بلندگو در لامپ روشنایی نشان داده بود حالا ظاهرا این کار برای سونی جالب بودذ که به سراغ یک سوژه جدیدتر رفته است. ظاهرا این بار نوبت کنترل از راه دور تلویزیون است.

0

با توجه به توضیحاتی که در وب‌سایت این شرکت ارائه‌ شده، این محصول اساساً یک بلندگوی تلویزیون است که می‌توانید آن را نزدیک به خود و در دستانتان نگاه دارید. ایده اصلی این است که کاربر بتواند تلویزیون را کنترل کند و بی‌نیاز به نزدیک ماندن به نمایشگر، به برنامه‌های موردعلاقه‌اش گوش دهد.

y_SRS-LSR100_overview30

اسپیکر برای برقراری ارتباط با تلویزیون از دانگل بی‌سیم بهره می‌برد. در کنار آن صفحه مدرجی برای کنترل صدا قرار داده شده که در صورت فشرده شدن، صدا را قطع می‌کند. اندازه آن 71×28×179 میلی‌متر است و 440 گرم وزن دارد. باتری آن در حدود 16 ساعت دوام خواهد آورد.

سونی بهترین کاربرد این کنترل را در هنگام انجام کارهای خانه یا خواباندن کودکان می‌داند. حالا نوزادان هم می‌توانند با شنیدن صدای برنامه‌های فرح‌بخش تلویزیون، آرامش بگیرند و خوب بخوابند.

y_SRS-LSR100_overview20

SRS-LSR100 در 21 شهریور در ژاپن عرضه خواهد شد و قیمت آن در حدود 167 دلار خواهد بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.