نوکیا 222؛ گوشی 37 دلاری جدید مایکروسافت با عمر شارژ باتری 29 روز کامل!

هرچند مایکروسافت تولید گوشی‌های سری آشا و ایکس نوکیا را متوقف کرده، با این حال هیچ‌گاه از درآمد شایان به دست آمده از فروش محصولات مقرون به صرفه تحت این برند غافل نبوده و در همین رابطه روز گذشته از گوشی کلاسیک Nokia 222 با عمر شارژ باتری  29 روزه رونمایی کرده است.

0

ساکنین ردموند پس از به دست‌گیری بخش کسب و کار موبایلی نوکیا تمرکز خود را بر تولید گوشی‌های سری لومیا که از ویندوزفون قدرت گرفته‌اند معطوف کرده‌اند با این حال برند نوکیا در کشورهای درحال توسعه از جمله هند با گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه و با استحکام شناخته می‌شود، از این رو ادامه روند تولید آن‌ها می‌تواند سودآوری شایانی را برای ماکروسافت به همراه داشته باشد.

هرچند انتظار می‌رود مایکروسافت طی هفته‌های آینده دو پرچم‌دار مبتنی بر ویندوز 10 موبایل را رونمایی کند، با این حال روز گذشته شاهد معرفی گوشی مقرون به صرفه نوکیا 222 از سوی این شرکت بودیم. به گفته شرکت سازنده، این محصول که در دو نسخه تک و دو سیم کاراته تولید گردیده، از شبکه 2.5G پشتیبانی کرده و به طور پیش‌فرض از اپلیکیشن های پرکاربردی همچون مسنجر فیس‌بوک، تویتر و اسکایپ بهره می‌برد.

این محصول به دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی تجهیز گردیده، با این حال با توجه به مشخصات سخت افزاری آن نمی‌توان انتظار کیفیت تصویر فوق العاده‌ای داشت. نوکیا 222 در حالت فول شارژ می‌تواند 29 روز کامل به کاربر خدمات ارائه کند؛ با زبان ساده‌تر در حالت آماده به کار می‌توان 20 ساعت مکالمه متداول با آن انجام داد، 45 ساعت به رادیو گوش کرد و یا 50 ساعت فایل‌های MP3 را اجرا کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت، هر دو نسخه نوکیا 222 قرار است از اوایل ماه آینده با قیمت 37 دلار در برخی بازارهای منتخب عرضه شود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.