قرار دادن اشتباه قلم هوشمند اس‌پن گلکسی نوت ۵ در جای خود موجب دردسرهای زیادی برای گوشی می‌شود

تا پیش از عرضه گلکسی نوت 5 سامسونگ، مدل‌های پیشین نوت این شرکت به گونه‌ای طراحی شده‌ بودند تا از ورود اشتباه S Pen به‌طور بالعکس در جای آن جلوگیری شود.

0

با این اوصاف در گلکسی نوت 5 اگرچه سامسونگ از یک پایه فنری به‌منظور کمک به خروج راحت‌تر قلم هوشمند از فبلت استفاده کرده اما مکانیزم ایمن به‌منظور جلوگیری از ورود بالعکس قلم هوشمند به جای خود غیرفعال شده است. این مسئله هنگامی مهم‌تر جلوه می‌نماید که بدانید در صورت ورود اشتباه و یا بهتر است بگوییم بالعکس قلم هوشمند سامسونگ در جای خود ممکن است خسارات جبران‌ناپذیری به دستگاه هوشمند جدید خود وارد کنید.

در وهله اول ممکن است S Pen برای همیشه در جای خود گیر بیفتند و یا اینکه تکنولوژی رهاسازی فنر آسیب ببیند و امکان استفاده مجدد از آن وجود نداشته باشد و یا حتی اینکه قابلیت تشخیص قلم هوشمند دیگر پس از این قابل استفاده نباشد.

با این تفاسیر در صورتی که به تازگی یک دستگاه گلکسی نوت 5 سامسونگ خریداری کرده‌اید این هشدار را مدنظر داشته باشید که باید مراقب قرارگرفتن صحیح S Pen در جای خود باشید. در واقع بهتر است بگوییم باید مراقب باشید تا دیگران و به ویژه کودکان شما این قلم هوشمند را به‌طرز صحیح در جای خود قرار می‌دهند تا از آسیب رسیدن به فبلت دوست‌داشتنی‌تان جلوگیری کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.