تصاویر جدید درز کرده نکسوس هواوی، بدنه فلزی آن را به نمایش می‌گذارد

هرچه به زمان معرفی نسل جدید نکسوس گوگل نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد درز اطلاعات بیشتری پیرامون این محصول هستیم.

0

طبق اطلاعات موثق قبلی، نکسوس 2015 شامل دو گوشی رده‌بالا خواهد بود که یکی توسط شرکت چینی هواوی ساخته می‌شود و ظیفه تولید دیگری به ال‌جی سپرده شده است.

سال 2015 به احتمال زیاد اولین سالی خواهد بود که گوگل وظیفه ساخت سری جدید نکسوس را به یک شرکت چینی محول می‌کند. در همین رابطه گزارش‌های دریافتی حاکی از آن‌اند که هواوی خط تولید سری جدید نکسوس را به قدر کافی تجهیز کرده و ما می‌توانیم انتظار معرفی این محصولات را در پاییز داشته باشیم. در همین رابطه ساعاتی پیش تصاویری از نسخه تکمیل شده نکسوس 5 که با همکاری هواوی ساخته شده به بیرون درز کرد.

huawei-nexus-photo-leak

همان‌طور که به وضوح مشاهده می‌شود، نکسوس ساخت هواوی از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی بهره می‌برد و همچون اکثر گوشی‌های رده‌بالای  این شرکت چینی به سنسور اثر انگشت در قاب پشتی تجهیز گردیده است. اگر این اطلاعات و تصویر که توسط لو دهنده معروف تویتری @OnLeaks منتشر گردیده صحت داشته باشد، نکسوس امسال از بدنه‌ای تمام فلزی و سنسور دوربین برآمده و عریض بهره خواهد برد.

پیش‌بینی می‌شود برآمدی دوربین اصلی نکسوس هواوی، به ثبت تصاویری شفاف‌تر با میدان دید بازتر کمک کند. از دیگر تغییرات اعمال شده در این محصول می‌توان به انتقال اسپیکرها به قاب جلویی اشاره کرد. هرچند بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده می‌دانیم که قلب این محصول را تراشه اسنپ‌دراگون 820 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم به تپش درخواهد آورد، با این حال هنوز نمی‌توان تاریخی برای معرفی نکسوس هواوی معین کرد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.