گزارش‌ها از دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 6 اس خبر دارند

پیش از این شایعاتی درباره‌ی آیفون 6s و 6s پلاس به گوشمان رسید و این مساله دستگیرمان شد که نسل بعدی آیفون‌ها احتمالا به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز هستند. حالا گزارشی تازه‌ی بیزینس اینسایدر وجود دوربین 12 مگاپیکسل را تایید می‌کند.

0

ظاهرا دوربین جدید چیزی بیشتر از یک ارتقا ساده‌ی مگاپیکسلی است و گزارش اینطور می‌گوید که بر اساس اطلاعات رسیده از منابع‌اش اپل از سنسوری بزرگتر از سنسور دوربین‌های نسل قبلی خود استفاده خواهد کرد و این یعنی اینکه نسل جدید آیفون‌ها می‌توانند به لطف سنسورهایی با توانایی بالاتر در جذب نور عکس‌های شفاف‌تری ارائه دهند.

گفته شده است که تنظیمات لنز شبیه به سری‌های پیشین است و اپل از لنز 5 المانی برای آیفون نسل بعدی‌ استفاده می‌کند. بیزینس اینسایدر همچنین مدعی است که اپل لنزی شش المانی سفارش داده که احتمالا برای دستگاه‌های بعدی که احتمالا آیفون7 در سال 2016 است نگه داشته می‌شود.

در گزارش آمده که در حال حاضر چندین تولید کننده‌ی تجهیزات داخلی وجود دارند که از لنزهای 6 المانی استفاده می‌کنند و وان پلاس2 نیز از این قاعده مستثنی نیست و گفته می‌شود که گلکسی اس5 سامسونگ هم سال آینده از لنزهای شش المانی استفاده خواهد کرد. افزودن لنز موجب می‌شود تصاویری شفاف‌تر و واضح‌تر داشته باشیم و خوشبختانه تا سال آینده این قابلیت به آیفون اپل هم خواهد آمد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.