شایعه: مایکروسافت ۲۷ مهر ماه از لومیا 940 و 940XL در کنار سرفیس پرو ۴ رونمایی می‌کند

اگر یکی از علاقه‌مندان به گوشی‌های مبتنی بر ویندوزفون باشید، بدون شک در جریان هستید که مایکروسافت در پاییز پیش رو نسخه موبایل ویندوز 10 را به صورت عمومی منتشر می‌کند. در همین رابطه امروز اطلاعاتی منتشر شده که بیان می‌کند ردموندی‌ها به زودی از دو پرچم‌دار نیز که بتوانند پتانسیل ویندوز 10 موبایل را به نمایش گذارند هم رونمایی خواهد کرد.

0

روز یک‌شنبه منابع نزدیک به ساکنین ردموند گزارش دادند که این شرکت احتمالاً در تاریخ 27 مهرماه در مراسمی که قرار است در نیویورک برپا شود، از پرچم‌داران جدید خود تحت عنوان لومیا 940 و لومیا 940 ایکس‌ال به همراه نسل چهارم تبلت|لپ‌تاپ سرفیس رونمایی کند.

البته دو از انتظار نخواهد بود که در این مراسم دستبند مایکروسافت بند 2 نیز معرفی گردد. اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، می‌توانیم امیدوار باشیم نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل نیز که به صورت پیش‌فرض بر روی پرچم‌داران جدید مایکروسافت نصب شده است هم از راه برسد. تا پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر معرفی لومیا 950 از سوی مایکروسافت در مهرماه به گوش می‌رسید، با این حال هنوز به طور دقیق مشخص نیست که لومیا 950 همان 940 بوده و یا نسخه‌ای قدرتمند‌تر از آن هم در راه است.

بر این اساس انتظار می‌رود هر دو گوشی پرچم‌دار مایکروسافت دارای بدنه‌ای تمام فلزی باشند، این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود لومیا 940 به صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با وضوح فول اچ‌دی، پردازنده شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 و یا هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 815، حافظه رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی تجهیز گردد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این مدل می‌توان به بهره‌مندی از قابلیت تاچ سه‌بعدی به لطف فناوری Real Sense اینتل، دوربین اصلی 25 مگا پیکسلی مجهز به لنز کارل زایس و فناوری PureView، فلاش سه گانه ال‌ای‌دی، دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی و باتری 3250 اشاره کرد که قادر است به یمن وجود ویندوز 10 موبایل با سرعت بالا شارژ شود.

از جمله مشخصات احتمالی نسخه بزرگ‌تر لومیا 940 نیز می‌توانیم به بهره‌مندی از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، چهار گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپ‌دراگون 810، باتری 3950 میلی آمپرساعتی و دارا بودن از قلم استایلوس اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.