رونمایی ال‌جی از نسخه 10.1 اینچی تبلت جی پد 2 با پردازنده اسنپ‌دراگون 800 و 2 گیگابایت رم

چند هفته پیش اعلام کردیم که ال‌جی تبلت جدید G Pad II 8.0 را به صورت اختصاصی برای کره جنوبی معرفی کرده است. سخت‌افزار آن حتی در بهترین شرایط هم چندان جالب نیست.

0

بااینکه دستگاه قابلیت‌های جالبی نظیر درگاه یواس‌بی با اندازه کامل و قلم استایلوس دارد، بسیاری از این قابلیت‌ها با وجود پردازنده اسنپ دراگون 210 و 1.5 گیگابایت رم ارزش خود را از دست می‌دهند. خوشبختانه قرار نیست ال‌جی از قطعات ضعیف معمول برای تمام تبلت‌های آینده‌اش استفاده کند. G Pad II 10.1 که امروز اعلام شد، جذابیت‌های بیشتری را در سخت‌افزار جا داده است.

برای شروع، از صفحه‌نمایش با رزولوشن 1200 در 1920 پیکسل استفاده می‌کند که این میزان اساساً کمترین میزان برای تبلت‌های 10 اینچی محسوب می‌شود. سایر ویژگی‌ها احترام برانگیزند: چیپست اسنپ دراگون 800 اندکی قدیمی شده اما هنوز هم قدرت زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 2 گیگابایت رم برای اندروید 5.1.1 بیش از حد نیاز است و 16 گیگابایت حافظه داخلی (به‌علاوه پشتیبانی از حافظه میکرو اس‌دی) اگر عالی نباشد، حداقل پایین‌تر از انتظار کاربر نخواهد بود.

lg g pad II 10

در قاب بی‌عیب و نقصی قرارگرفته و دو رنگ برنزه و نوعی بنفش دارد که باتری 7400 میلی‌آمپری را در خود جای داده است. دوربین پشت و جلو به ترتیب 5 و 2 مگاپیکسل هستند. به نظر می‌رسد موارد اضافی که در نسخه 8.0 وجود داشت، در اینجا حذف شده باشد.

طبق معمول، ال‌جی امیدوار است که دل مشتریان را با چند قابلیت اضافی نرم‌افزاری به دست بیاورد؛ یعنی چیزهایی مثل حالت خواندن در تبلت که میزان نور آبی در صفحه را برای مطالعه کاهش می‌دهد و یا قابلیت استفاده از چند پنجره. تبلت G Pad II 10.1 مایکروسافت آفیس را به صورت پیش‌فرض نصب‌شده در خود دارد و 100 گیگابایت حافظه oneDrive مایکروسافت را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد.

LG_G_Pad_Ⅱ_10در حال حاضر هردو مدل‌های بدون سیم‌کارت و LTE این تبلت قیمت مشخصی ندارند، اما به بیان انتشار مطبوعاتی ال‌جی، هر دو مدل در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا برای خرید عرضه خواهد شد. قرار است که این کمپانی ماه بعد در برلین تبلت جدید خود را در نمایشگاه IFA به نمایش بگذارد. امیدواریم در آن زمان اطلاعات بیشتری درباره قیمت‌ها و تاریخ‌های عرضه به دست بیاوریم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.