بازداشت مردی که با پنهان کردن یک پلی‌استیشن 4 در شلوار خود قصد سرقت آن را داشته است!

بعضی ‌ها هم هستند که دست به هر کاری می‌زنند تا صاحب یک کنسولِ بازی شوند. حتی حاضرند آن را به سرقت ببرند اما اینکه چگونه آن چیز مورد علاقه خود را به سرقت ببریم و احمق خطاب نشویم مطمئنا شما هم موافقید که خیلی مهم است!

1

کریستوفر کالدوِل شهروند فلوریدایی طی سرقتی خلاقانه با پنهان کردن یک دستگاه پلی استیشن 4 در شلوار خود قصد سرقت آن را داشت! خب هستند چیزهایی که می‌توانیم در شلوارمان پنهان کنیم و کسی هم چیزی نفهمد مثلا شکلات، بیسکوییت، گوشی و حتی آتاری دستی اما پلی‌استیشن 4 را کسی امتحان نکرده بود چون عقل سلیم می‌داند که این دستگاه آنقدر هم کوچک نیست که بتوان زیرِ شلوار پنهانش کرد….

بنابر گزارش‌های منتشر شده، کالدوِل در وال‌مارتی واقع در خیابان پورت لوئیس و هنگامی که سعی داشته پلی استیشن پنهان کرده در شلوارش را بدزدد دستگیر شده است.

جالب‌تر اینجاست که عقلِ کُلِ قصه‌ی ما گویا آنقدر فضای کافی حس کرده که داشته لوازم جانبی آنرا هم در شلوارش جاسازی می‌کرده است. دنیای عجیبی است، اینطور نیست؟

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضی می‌گوید

    خخخخخخ مردک بیچاره