درز تصاویر گوشی هوشمند ZTE Axon Mini با دریافت گواهی TENAA

همان‌طور که پیش‌تر نیز با شما در میان گذاشتیم، ZTE  در نظر دارد در بازار ایالات متحده وجه دیگری از یک شرکت تولید کننده گوشی هوشمند چینی را به نمایش گذارد از این رو آمار گوشی های مقرون به صرفه خود را کاهش خواهد داد و بیشتر بر روی محصولات بالا رده تمرکز می‌کند. در همین رابطه ماه گذشته از پرچم‌داری تحت عنوان Axon رونمایی کرد این در حالی است که به نظر می‌رسد نسخه کوچک شده آن نیز به زودی به بازار خواهد آمد.
0

هرچند سیاست‌های کلی ZTE هم‌اکنون در راستای تولید محصولات مقرون به صرفه تنظیم شده، با این حال این شرکت چینی ماه گذشته برای نشان داده وجه دیگری از خود، پرچم‌دار جدیدی را تحت عنوان Axon معرفی کرد.Axon از سخت افزاری قدرتمند بهره می‌برد و به قابلیت‌هایی منحصر به فرد تجهیز گردیده که آن را به نماینده ای شایسته برای ZTE در بازار گوشی های هوشمند پرچم‌دار تبدیل می‌کند.

حال امروز اطلاعات توسط یک منبع چینی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد ZTE در صدد معرفی نسخه کوچک شده و البته کمی ضعف تر پرچم‌دار جدید خود با نام Axon Mini است. بر اساس گزارش TENAA، گوشی هوشمند ZTE Axon Mini از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره می‌برد و قلب آن را قرار است تراشه هشت هسته ای ساخت مدیاتک با کلاک فرکانس 1.5 گیگاهرتز به همراه 3 گیگابایت حافظه رم به تپش در آورد.

ZTE-Axon-Mini-tenaa1

این محصول دارای دوربین اصلی و سلفی 8 مگاپیکسلی بوده به طوری که دوربین پشتی را دو فلاش ال‌ای‌دی همراهی می‌کنند. از دیگر مشخصات Axon Mini که هم اکنون با کد داخلی B2015  شناخته می‌شود می‌توان به 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی،سنسور اثر انگشت و بهره بردن پیش‌فرض از اندروید 5.1 اشاره کرد.

طبق گفته منابع نزدیک به ZTE، این شرکت چینی به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد صفحه نمایش Axon Mini را به فناوری فورس‌تاچ مجهز کرده است. قابلیت مذکور به کاربر این امکان را می‌دهد که در برابر میزان فشار وارده بر صفحه‌نمایش، عملکردهای متفاوتی را تنظیم نماید. به بیانی ساده‌تر، اگر هنگام لمس کردن صفحه‌نمایش دستگاه خود فشاری بیش از حد معمول وارد نمایید، قابلیت‌های متفاوتی برای شما وجود خواهد داشت که در غیر آن صورت امکان دسترسی به آن‌ها را نخواهید داشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.