اتمام گوشی‌های هوشمند سامسونگ در طرح جایگزین گوشی کاربران آیفون

به تازگی خبری در وب منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ سعی دارد کاربران آیفون اپل را به استفاده از گلکسی نوت5، اس6 اچ و اس6 اچ پلاس ترغیب کند.

0

بر اساس این طرح، ساکنین آمریکایی بالای 18 سال که گوشی آیفون و اینترنت بی‌سیم فعال دارند می‌توانستند با مراجعه به آدرس SamsungPromotions.com قراردادی ببندند که به موجب آن یکی از سه گوشی گفته شده را با پرداخت تنها یک دلار به مدت یک ماه به دست گیرند! به این ترتیب سامسونگ گوشی را به همراه یک سیم‌کارت فعال شده و یک دفترچه‌ی راهنما برای کاربر ارسال خواهد کرد.

Unfortunately-no-test-drive-phones-remain

پیشنهاد سامسونگ یقینا تعدادی از کاربران آیفون را وسوسه می‌کند زیرا بنابر گزارش‌های منتشر شده موجودی اپل برای در اختیار قرار دادن گوشی‌ها به اتمام رسیده و سامسونگ می‌گوید اگر از کاربران آیفون اپل هستید و با خود می‌گویید که مبادا مرغ همسایه غاز باشد پس باید به انتظار رسیدن گوشی‌های تست درایو بیشتری باشید.

پس ازاتمام 30 روز کار با دستگاه، 5 روز فرصت دارید آنرا صحیح و سالم و مثل روز اول‌به سامسونگ برگردانید. اما اگر دستگاه دچار مشکل جدی شده باشد مثلا نمایشگرش شکسته باشد و یا در اثر تماس با آب آسیب دیده باشد یا دوربینش باز نشود 100 دلار جریمه‌ در انتظار شما خواهد بود.

There-are-penalties-for-not-returning-your-phone-in-good-condition

بدتر از آن این است که اگر گوشی اصلا روشن نشود و یا به شرکت ارجاع داده نشود منتظر برداشت از کارت اعتباری‌تان باشید (که در ابتدای کار و به هنگام منعقد کردن قرار داد استفاده‌ی یک ماهه نزد شرکت سامسونگ به ضمانت باقی می‌ماند). مبلغ در نظر گرفته شده برای نوت 5، اس6 اچ پلاس و اس6 اچ به ترتیب 700، 775 و 825 دلار است!

از زمان عرضه‌ی آیفون اپل 6 و آیفون اپل6 پلاس شرکت اپل توانسته کاربران سابق آیفون که بخاطر صفحه نمایشگر بزرگتر گوشی‌های اندرویدی گوگل به آن روی آوردند را دوباره بازگرداند.

اپل اندازه نمایشگر آیفون 6 را از 4 اینچ به 4.7 اینچ در آیفون 5s و آیفون 5c افزایش داده است و فبلتی با ابعاد 5.5 اینچ نیز ساخته است. سامسونگ امیدوار است که با استفاده از تست درایو بتواند برخی کاربران آیفون را به گوشی‌های اندرویدی بکشاند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.