گلکسی E7 سامسونگ به اندروید ۵ آب‌نبات چوبی آپدیت نخواهد شد!

در ابتدای سال جاری خبرهای خوشایندی در خصوص عرضه به‌روزرسانی اندروید لولی‌پاپ به گوش رسیده بود. این آپدیت قراربود در سه‌ماهه سوم سال 2015 عرضه شود و با توجه به قرارگرفتن در این زمان، پرسش‌های کاربران در خصوص زمان دقیق دریافت این به‌روزرسانی بارها و بارها مطرح‌ می‌شود.

12

از سوی دیگر Samsung UK نیز از طریق حساب رسمی خود در توییتر در پاسخ به پرسش‌هایی در خصوص عرضه این به‌روزرسانی، خبرهایی ناخوشایند منتشر کرده است. براساس اعلام این حساب توییتری، فرایند توسعه اندروید 5 آب‌نبات چوبی برای Galaxy E7 بنابردلایلی نامشخص متوقف شده است.

این در حالی است که این نسخه از سیستم‌عامل اندروید در حال حاضر برای کاربران گلکسی E5 عرضه شده است و این دو دستگاه هوشمند از مشخصه‌های یکسان ( و حتی میزان رم بیشتر برای E7) برخوردارند. با این اوصاف این احتمال وجود دارد که به‌روزرسانی اندروید لولی‌پاپ برای این گوشی سامسونگ تنها در بریتانیا منتفی شده باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

12 نظر برای این مطلب
  1. حمزه می‌گوید

    e7 سلام دوستان کسی این گوشی
    رو نخره پشیمون میشه

  2. فرحان می‌گوید

    من از طریق سایت Sammobile رام مربوطه را دانلود و فلش زدم به هیچ عنوان هم به مشکلی برنخوردم

  3. علیرضا می‌گوید

    با سلام
    دوستانی که گوشی E7 رو دارن یک لطفی کنن اگه از خود گوشی یا اندرویدش خوشتون نمیاد گوشی honor6 رو بخرید که واقعا عالیه و از همه لحاظ از E7 بهتره
    با تشکر

  4. ندا می‌گوید

    سامسونگ عزیز ریددددددددی

  5. حمید می‌گوید

    اه سامسونگ خودشو مسخره کرده ، بالاخره اندروید لولی پاپ برای E7 در ایران آپدیت خواهد شد؟؟؟؟؟

  6. benyamin می‌گوید

    دوستان گلم برای گوشی گلگسی E7 اندروید 5.1.1 آومده ولی باید از طریق باکس آپدیتش کنید رامش هم فارسیه دوستانی که مشتاق این هستن اندروید گوشیشون 5.1.1 باشه می تونن برن نمایندگی های سامسونگ یا غیره کسایی که نرم افزار کار هستن گوشیشون رو ارتقا بدن من این کارو انجام دادم هیچ فرقی نکرد فقط یکسری انیمیشن های گوشی عوض شدش چندتا کلید توی بخش تنظیمات تازه یکسری از نرم افزارها هم ساپورت نمیشه میگه ماله اندروید 4.4 کیت کت هستش بنظرم دوستان این کارو تنجام ندن اعصابشون راحت تره

  7. shayan می‌گوید

    salllam emkan dare up datesh biyad to iran yanii??bekhoda behavaye in ke 5 mishe kharidm

  8. moh3n می‌گوید

    یعنی اگه اپدیتش رو نده تا ابد شرکت سامسونگ رو تحریم میکنم و ازش گوشی نمیخرم به اطرافیان هم میگم نخرند انش رو دراورده یه مشت —— نشتن تو شرکت سامسونگ….

  9. Milad m.i.r می‌گوید

    سلام
    لطفا بررسی کند برای سامسونگ e7 ایا اندروید می اید؟
    و دلیل قانع کننده ای بیاورید که دئست داران سامسونگ از سامسونگ دلخور نشند.
    لطفا وخواهشا پاسخ سوالم را بدهید و لایک سبز بزنید مرسی ومتشکر.

  10. منصور می‌گوید

    یعنی چی بابا سامسونگ شورشو در اورده بابا من اصلا به خاطر همین E7خریدم حالا هم میگه نمیده اخه این چه وضعشه بابا خواهشا شمایی که این خبرو گذاشتید یه دلیل منطقی واسش پیدا کنید این که نشد حرف واس E5که ضعیف تره میاد واس این نمیدن بر پدر سامسونگ از این برند دیگه متنفر شدم با این کاراش همش اولش واسه فروش تبلیغ میکنن ولی وقتش که میشه اینطوری میکنن .
    حالا ما ایرانی ها میاد یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  11. هدی می‌گوید

    سلام بالاخره ما نفهمیدیم فقط واسه بریتانیا متوقف خواهد شد ؟ یعنی واسه ایران آپدیت خواهد شد؟من قصد خرید دارم .چرا واسه A5 که اختلاف بسیار کمی با E7 داره آپدیت خواهد شد؟اگر آپدیت میشه قدری در خرید صبور باشیم؟

  12. مهدی می‌گوید

    سامسونگم گند زده اههههههههه