اقدام جدید سامسونگ در نمایش تبلیغات بر روی دستگاه‌های اندرویدی برخی کاربران

در صورتی که شما خبری در خصوص جدیدترین رویداد سامسونگ در نیویورک و معرفی دستگاه‌های هوشمند جدید این شرکت نشنیده‌اید این احتمال وجود دارد که از طریق تبلیغاتی که جدیدا بر روی گوشی‌های هوشمند سامسونگ ظاهر می‌شوند از چنین رونمایی باخبر شوید.

0

این تبلیغات با توجه به بهره‌گیری دستگاه‌های اندرویدی این شرکت از Samsung Push Service تاکنون برای کاربران زیادی ظاهر شده‌اند. برخی کاربران نیز در برنامه Peel تبلیغاتی مشابه را مشاهده کرده‌اند.galaxy ads

این در حالی است که پیش از این و هنگامی که شرکت اچ‌تی‌سی تبلیغاتی را بر روی دستگاه‌های تولیدی خود ارسال کرده بود مبهوت شده بودیم اما اکنون سامسونگ هم از روندی مشابه پیروی کرده است. تبلیغ نشان داده شده به توضیح و تفسیر گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ می‌پردازد و این در حالی است که قرار بود Samsung Push Serivce به بستری برای ارسال هشدارهای پشتیبانی برای برنامه‌های مختلف سامسونگ مانند Samsung Pay، Samsung Link و دیگر برنامه‌ها مبدل شود.galaxy ads2

در خصوص برنامه Peel Remote نیز اگرچه نرم‌افزار یادشده جزو برنامه‌های تولیدی سامسونگ نمی‌باشد اما به‌طور پیش‌فرض بر روی دستگاه‌هایی مانند گلکسی اس 6 سامسونگ نصب است. در این برنامه نیز تبلیغای مربوط به برنامه‌های تلویزیونی مشاهده می‌شود که با لمس آن‌ها می‌توانید هشداردهنده گوشی را به‌منظور مشاهده برنامه یادشده تنظیم کنید. با این اوصاف باید منتظر ماند و دید شرکت سامسونگ چه عکس‌العملی در خصوص نمایش تبلیغات با این شکل و شمایل جدید نشان می‌دهد، حتی ممکن است توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری برنامه‌هایی به‌منظور جلوگیری از نمایش این پیام‌های تبلیغاتی تولید کنند.

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.