پرچم‌دار آینده مایکروسافت ممکن است گوشی سرفیس با پردازنده اینتل باشد

به نظر می‌رسد که مایکروسافت در دی‌ماه بازگشت شکوهمندی را انجام بدهد، چراکه قصد معرفی چند گوشی جدید و یک تبلت Surface را در پاییز دارد.

0

در حقیقت، شایعات بیان می‌کنند که گوشی هوشمند و پرچم‌دار اصلی کمپانی که طبق معمول با اسم رمز «نیروی مهیب آلفا» شناخته می‌شود، در نهایت با نام Surface Mobile شناخته خواهد شد.

علت استفاده از عبارت مثل همیشه این است که پروژه نیروی مهیب آلفا که ابتدا در 2012 ذکر شد، به تلاش‌های مایکروسافت برای تولید یک گوشی Surface قبل از اینکه کمپانی تکنولوژی و برند لومیای نوکیا را در اختیار بگیرد، اشاره داشت. به نظر می‌رسد که گوشی سرفیس از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی را متحمل شده است؛ اما مهم‌ترین چیزی که ادعا می‌شود این است که احتمالاً این گوشی با نام Surface Mobile شناخته خواهد شد و با توجه به ویژگی‌هایی که در زیر بیان‌شده، از لومیا یعنی دستگاهی که می‌توانست به قویی‌ترین گوشی مایکروسافت تبدیل شود، فاصله زیادی خواهد گرفت.

inter surface microsoft

در حقیقت این ویژگی‌ها اندکی بهتر از دو گوشی Lumia 950 (Talkman) و Lumia 950XL (Cityman) که انتظار می‌رود تا دو ماه دیگر معرفی شوند هستند. بعدازآن، Surface Mobile می‌تواند به پرچم‌دار اصلی مایکروسافت برای پاییز تبدیل شود. گفته شده که این پرچم‌دار در آذر و نهایتاً در دی‌ماه معرفی خواهد شد. با صفحه‌نمایش QHD، 4 گیگابایت رم و دوربین 21 مگابایتی Pureview که مثل تبلت سرفیس عزیز در بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیم و منیزیم قرار گرفته، باید محصول جالب‌توجهی باشد. شما چه فکر می‌کنید؟

سایر ویژگی‌ها به ترتیب زیر هستند:

  • صفحه‌نمایش 16:9 2560×1440 AMOLED 5.5 اینچی ClearBlack و Gorilla Glass 4
  • پردازنده اینتل اتم x3 (SoFIA) 64 بیت
  • دوربین پشتی 21 مگاپیکسل PureView و Zeiss 6-lens، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی Zeiss با زاویه باز
  • رم در دو مدل 4 و 3 گیگابایتی
  • سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل (شماره فعلی نسخه سیستم‌عامل دستگاه 10.0.10514.19 است)
  • حافظه داخلی در دو نوع 64 و 128 گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD تا 256 گیگابایت
  • قلم Surface (چیزی شبیه به نوت 5)
  • رابط یواس‌بی Type-C
  • شارژ وایرلس

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.