نسخه تحت وب واتس‌اپ سرانجام با آیفون نیز سازگار شد

واتس‌اپ رابط تحت وب خود را در بهمن ماه سال گذشته راه اندازی کرد، اما تابه‌حال کمبود قابل‌توجهی در آن مشاهده می‌شد: با برنامه آی‌اواس کار نمی‌کرد. از امروز شاهد اعمال تغییراتی در این وضعیت خواهیم بود.

1

اگر فکر می‌کنید چرا رابط کاربری یک سرویس پیام‌رسان باید قادر به برقراری ارتباط با برنامه موبایل باشد، جواب ساده‌ای برای آن وجود دارد. بااینکه می‌توانید از نسخه وب واتس‌اپ برای خواندن و ارسال پیام‌ها استفاده کنید، این پیام‌ها در محلی مرکزی ذخیره نمی‌شوند و تنها در گوشی شما وجود دارند، به همین علت رابط کاربری وب باید قادر به برقراری ارتباط با گوشی شما باشد.

whatsapp for ios

و بااینکه به نظر عجیب می‌رسد تا الآن این قابلیت برای آی‌اواس وجود نداشته است. به‌هرحال همان‌طور که در اسکرین‌شاتی که در بالا قرار گرفته می‌بینید، پشتیبانی از آیفون بالاخره به نسخه وب واتس‌اپ اضافه شده است.

برای استفاده از رابط کاربری وب، ابتدا باید مطمئن شوید که گزینه جدید Whatsapp Web در منوی تنظیمات برنامه آی‌اواس برایتان نمایش داده می‌شود. اگر آن را مشاهده کردید، تنها کافی است که در کامپیوتر خود به web.whatsapp.com بروید و دستورالعمل ساده‌ای که برای برقراری ارتباط برای گوشی شما لازم است را دنبال کنید، یعنی کد QR که برایتان نمایش می‌دهد را با دوربین اسکن کنید.

توجه داشته باشید که این قابلیت به صورت مرحله‌ای عرضه می‌شود و ممکن است هنوز برای شما ارائه نشده باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. هامون می‌گوید

    ایفون 6 من به دسکتاب واتساب متصل بود. به جهت اشکالاتی حذف و دوباه نرم افزار را نصب کرد. نه از طریق سایت واتساب و نه نرم افزار نصبی ارتباط برقرار نمی شود و با اسکن Qr واکنشی صورت نمیگیرد