تماشا کنید: مقایسه سرعت گلکسی نوت 5، ال‌جی جی 4 و وان‌پلاس 2

طبق معمول با عرضه یک پرچم‌دار مهم اندرویدی ویدئوهای مسابقه‌ سرعت بین گلکسی نوت 5 و سایر پرچم‌داران منتشر شده و حالا نوبت به مقایسه سرعت این فبلت با پرچم‌دار ال‌جی G4 و همچنین وان‌پلاس 2 رسیده است.

0

اگر به خاطر داشته باشید گلکسی اس 6 شرکت کننده قبلی سامسونگ در این تست سرعت به لطف چیپست فوق سریع اکسینوس 7420 و همچنین حافظه جدید UFS 2.0 در اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها برای اولین بار سریع‌تر از سایر رقبا بود اما به دلیل مدیریت ضعیف حافظه رم در مالتی‌تسکینگ و بازخوانی اپلیکیشن‌ها از حافظه رم با مشکل مواجه بود. حالا سامسونگ سعی کرده تا با افزایش حافظه رم گلکسی نوت 5 به 4 گیگابایت این مشکل را رفع کند. ال‌جی جی 4 نیز با سرعت معقول و سابقه مالتی‌تسکینگ عالی پا به میدان گذاشته و وان پلاس 2 نیز به لطف وضوح پایین‌تر صفحه‌نمایش ممکن است کار راحت‌تری را نسبت به دو رقیب دیگر در پیش داشته باشد. پس با هم به تماشا ویدئو می‌نشینیم:

همان‌طور که مشاهده کردید طبق انتظار گلکسی نوت 5 در راند اول با سرعت خیره‌کننده رقبا را پشت سر گذاشته به طوری که در پایان این راند 19 ثانیه از جی 4 جلوتر بوده و وان پلاس هم در کمال تعجب در رتبه آخر قرار دارد. اما ظاهراً سامسونگ هنوز در مدیریت حافظه رم مشکل دارد چرا که با وجود 4 گیگابایت حافظه LPDDR4 باز هم برخی اپلیکیشن‌ها نیاز به بارگذاری مجدد داشته و جی 4 کماکان بهتر از پرچم‌دار سامسونگ عمل می‌کند و در نهایت می‌تواند با وجود عقب بودن 19 ثانیه‌ای خود را در پایان به نوت 5 بسیار نزدیک کند. نکته جالب‌تر این‌که سامسونگ در آپدیت جدید گلکسی اس 6 مشکل مدیریت حافظه رم را برطرف کرده است اما ظاهراً نوت 5 هنوز دچار مشکل است. البته از آن‌جایی که فروش نوت 5 به تازگی آغاز شده احتمالاً سامسونگ به زودی آپدیت‌هایی نرم‌افزاری برای این گوشی منتشر خواهد کرد.

SlashGear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.