وقتی ال‌جی عدم عرضه گلکسی نوت 5 در اروپا را به تمسخر می‌گیرد

شاید بدانید که سامسونگ (حداقل فعلاً) برنامه‌ای برای عرضه رسمی گلکسی نوت 5 در اروپا ندارد و فعلاً ترجیح داده تنها گلکسی اس 6 اج پلاس را در این قاره عرضه کند. ال‌جی هم از فرصت استفاده کرده و سامسونگ را به تمسخر گرفته است.

0

می‌توان درک کرد که این دو شرکت هم‌وطن چرا گاهی دوست دارند یکدیگر را به تمسخر بگیرند. هم ال‌جی و هم سامسونگ در زمینه اندروید فعال بوده و بازار مشترکی نیز برای عرضه محصولات خود دارند. ال‌جی اخیراً چند نام تجاری شامل واژه Edge را ثبت کرده است در‌حالی‌که می‌دانیم تنها سامسونگ گوشی‌های با این نام عرضه می‌کند و شاید ال‌جی هیچ‌گاه قصد محصولی با چنین نامی را نداشته باشد! وقتی سامسونگ اعلام کرد که فعلاً برنامه‌ای برای عرضه گلکسی نوت 5 در بازار اروپا ندارد رقیبش از فرصت استفاده کرده تا گوشی خود G4 را تبلیغ کند. در تصویر منتشر شده توسط ال‌جی آمده است:

خطاب به کسانی که یک تاریخ روی تقویم خود یادداشت (Note) کرده‌اند. متأسفیم؛ ما هیچ‌گاه با شما چنین کاری نمی‌کنیم!

#جی4برای‌دنیا

LG-Note-5

به این ترتیب ال‌جی قصد دارد به علاقمندان گلکسی نوت 5 که از عدم عرضه آن در کشورشان ناامید شده‌اند بگوید می‌توانند G4 را به جای آن انتخاب کنند. شاید جی 4 را نتوان مستقیماً با نوت 5 مقایسه کرد اما صفحه‌نمایش 5.5 اینچی جی 4 در بدنه‌ای کوچک‌تر جای گرفته و دوربین آن از دید برخی منتقدین بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. اسنپ‌دراگون 808 در جی 4 شاید در بنچمارک‌ها عقب‌تر از اکسینوس 7420 سامسونگ باشد اما بدون شک در اجرای تمامی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها عالی عمل خواهد کرد. به هر حال هنوز مشخص نیست که چرا سامسونگ تصمیم گرفته تا گلکسی نوت 5 را فعلاً در اروپا عرضه نکند و این داستان تا چه وقت ادامه پیدا خواهد کرد.

AndroidHeadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.