دیسپلی‌میت: گلکسی نوت ۵ بهترین صفحه‌نمایش را میان همه گوشی‌های هوشمند دارد!

شرکت سامسونگ در زمینه تولید صفحه‌نمایش‌های با کیفیت بالا چه در خصوص تلویزیون‌ها و چه در خصوص گوشی‌های هوشمند زبان‌ زد خاص و عام است. در صورتی که نیم‌نگاهی به گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ داشته باشید به‌وضوح می‌توانید نمونه‌هایی از این کیفیت صفحه‌نمایش را مشاهده کنید.

0

این دو دستگاه مطمئنا از یکی از بهترین صفحه‌نمایش‌های موجود در میان پرچمداران اندرویدی بهره می‌برند اما آیا سامسونگ می‌تواند این روند را در دستگاه‌های تولیدی آتی همچنان ادامه دهد؟

در رویداد جدیدی که در نیویورک برگزار شد شرکت سامسونگ از دو ستاره جدید محصولات خود یعنی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس رونمایی کرد. این دو دستگاه هوشمند که جدیدترین پرچمداران این شرکت نیز به شمار می‌آیند از صفحه‌نمایشی با رزولوشن 2K بهره می‌برند. با این وجود همچنان در خصوص کیفیت صفحه‌نمایش این دو دستگاه جدید تردیدهایی وجود دارد.

در جدیدترین آزمایشات انجام شده توسط DisplayMate، گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس مورد بررسی قرارگرفتند تا کیفیت صفحه‌نمایش آن‌ها مورد بررسی قرارگیرد. در آزمایشات انجام شده اولین چیزی که کاملا مشخص بود بهره‌مندی این دو دستگاه از صفحه‌نمایشی با کیفیت‌تر در مقایسه با نوت 4 و حتی اس 6 و اس 6 اج بود. لازم به ذکر است که هر دو دستگاه از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل و تراکم 518 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برند.

پس از این بررسی، حالت‌های نمایش متفاوت استفاده شده توسط سامسونگ در این صفحه‌نمایش‌ها مورد بررسی قرارگرفت. این حالت‌ها شامل Adaptive Mode,Basic Mode,Super Dimming Mode هستند و همگی در نحوه  نمایش محتویات بر روی صفحه‌نمایش تاثیرگذارند. براساس گزارش DisplayMate تمامی حالت‌های یادشده کاملا نتایج اشاره شده توسط سامسونگ را به نمایش می‌گذارند تا نهایتا اینچنین نتیجه‌گیری شود که گلکسی نوت 5 سامسونگ از بهترین صفحه‌نمایش در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار بهره می‌برد.

این نتیجه در راستای حقایقی بدست آمده که صفحه‌نمایش این دستگاه را دارای بالاترین دقت رنگ، بالاترین میزان روشنایی، بالاترین میزان کنتراست، بالاترین رزولوشن صفحه‌نمایش، بالاترین نسبت کنتراست و کمترین تغییر میزان نور با تغییر زاویه دید می‌داند.

با این تفاسیر در صورتی که به دنبال خرید یک گوشی هوشمند جدید مجهز به صفحه‌نمایشی با کیفیت بالا هستید مطمئنا از منتظر ماندن برای ورود گلکسی نوت 5 و اس 6 اج پلاس به بازار کشورمان ضرر نخواهید کرد.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.