احتمال رونمایی ا‌ل‌جی از گوشی هوشمندی با طراحی مشابه گلکسی اس 6 اج سامسونگ

ما همواره یکی از طرفداران سری جی‌فلکس ال‌جی بوده‌ایم. در این سری، شرکت ال‌جی از تکنولوژی‌ OLED قابل انعطاف به‌منظور ایجاد گوشی هوشمندی با طراحی زیبا بهره برده است. با این اوصاف این احتمال وجود دارد که این شرکت کره‌ای در محصول جدید خود از یک خم دیگر نیز بهره ببرد.

0

در خبر جدیدی که توسط وب‌سایت Phandroid منتشر شده اینچنین خوانده می‌شود که این شرکت در حال آماده‌سازی گوشی هوشمند جدید خود از سری Edge می‌باشد. ال‌جی در حال حاضر نام‌هایی مانند Super Edge, Dual Edge, Side Edge, Double Edge, Two Edge و G Edge را نیز ثبت کرده است و به‌نظر می‌رسد با توجه به رونمایی گلکسی اس 6 اج پلاس توسط سامسونگ، این شرکت نیز به رونمایی از چنین محصولی تمایل داشته باشد.

با این اوصاف این موارد هنوز توسط شرکت ال‌جی مورد تایید قرارنگرفته است و این احتمال وجود دارد که ال‌جی تنها به ثبت نام‌های یادشده برای جلوگیری از استفاده دیگر برندها اقدام کرده باشد.

technobuffalo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.