شیائومی Mi 5 با امتیاز 73 هزار در بنچمارک انتوتو ظاهر شد!

عرضه تصاویر غیر رسمی و انتشار خبرهای مختلف در خصوص Xiaomi Mi 5 به فصل بهار بازمی‌گردد. با این اوصاف پس از گذشت این مدت همچنان شیائومی تصمیمی برای رونمایی از این پرچمدار جدید خود نگرفته است.

0

اکنون و پس از عرضه MIUI 7 و معرفی ردمی نوت 2 به‌نظر می‌رسد نوبت به Mi 5 رسیده تا سکوت خبری را بشکند و بالاخره پس از مدت‌ها در پایگاه داده‌ای آنتوتو ظاهر شود. اگرچه اعداد منتشر شده در این نرم‌افزار بنچمارک قابل تغییر و دستکاری هستند اما شواهد از ثبت امتیاز 73.75 برای آن خبر می‌دهند.

این در حالی است که گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 6 و اس 6 اج سامسونگ با بهره‌گیری از تراشه Exynos 7420 موفق به ثبت عدد 70 هزار در این نرم‌افزار شده‌اند و از همین رو در نظر گرفتن امتیاز 73 هزار برای گوشی هوشمند جدید شیائومی دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

از سوی دیگر همچنان شک و تردیدهایی در خصوص تراشه استفاده شده در Mi 5 وجود دارد. اگرچه بهره‌گیری از پردازنده اسنپ‌دارگون 820 قابل قبول است اما آن‌طور که اعلام شده جدیدترین و برترین تراشه کوالکام در نیمه اول سال 2016 بر روی یک دستگاه هوشمند جدید به‌کار گرفته خواهد شد.xiaomi mi5

از سوی دیگر با توجه به گذشت مدت زمان زیاد از معرفی Mi 4 به‌نظر نمی‌رسد شاهد سیکل زمانی 4 ساله به‌منظور رونمایی از Mi 5 باشیم. این احتمال وجود دارد که شیائومی از تراشه Mediatek Helio X20 بهره ببرد که مدت‌ها از معرفی آن می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد در مرحله پیشرفته‌تری از توسعه و بهینه‌سازی قراردارد. این تراشه از معماری بزرگ-کوچک بهره خواهد برد و از پردازنده سه کلاستری با مجموع 10 هسته بهره‌مند خواهد شد. با این وجود گواهی‌های صادر شده در خصوص Mi 5 Plus، برادر بزرگ‌تر Mi5 از سوی TENAA خبر از بهره‌مندی آن از پردازنده هشت هسته‌ای می‌دهند.

هرآنچه که تراشه Mi 5 را تشکیل دهد، خبرهای دیگر پیرامون این گوشی هوشمند را تحت تاثیر قرار نخواهد داد. آن طور که از خبرهای غیر رسمی برمی‌آید این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایش 5.3 اینچی QHD، چهار گیگابایت رم و دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد شد. کانکتور میکرو یو‌اس‌بی نوع C نیز در لیست مشخصات احتمالی این محصول قرار دارد.

با این وجود منتظر ماند و دید رونمایی از این محصول چه مشخصاتی را برای کاربران مشتاق پرچمداران قدرتمند اندرویدی به ارمغان خواهد آورد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.