درز تصاویر منتسب به گوشی هواوی Mate S با بدنه فلزی

با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 شاهد انتشار تصاویر بیشتر از محصولاتی هستیم که شرکت هواوی در نظر دارد در این کنفرانس معرفی کند. آن‌طور که مشخص است تا کنون رونمایی از حداقل یک دستگاه هوشمند در کلاس فبلت‌ها قطعی شده و احتمال معرفی یک گوشی هوشمند دیگر نیز وجود دارد.

0

تا کنون نام‌های متفاوتی مانند Huawei Mate 7S,Huawei Mate S و یا Horor 7/7 Plus برای این دستگاه مطرح شده است. این در حالی است که پیش از این نیز تصاویری غیر رسمی از Mate S مشاهده کرده بودیم اما در جدیدترین تصویر غیر رسمی می‌توانیم عکس‌هایی زنده‌تر از فبلت جدید احتمالی هواوی مشاهده کنیم.

آنچه که در تصاویر مشخص است (و در تصاویر قبلی مشاهده نکرده بودیم)، قسمت پشتی این دستگاه هوشمند است که شامل یک ماژول برآمده که دربرگیرنده آنچه به‌نظر یک سنسور تشخیص اثرانگشت و دوربین است بوده و بزرگی آن احتمالا به بهره‌گیری از یک لرزش‌گیر مکانیکی ارتباط دارد. این در حالی است که در اطلاعات غیررسمی، تاکنون چیزی به‌جز بهره‌گیری از سنسور 13 مگاپیکسلی سونی IMX 278 ذکر نشده است.Huawei-Mate-S (1)

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید شاهد حضور یک دستگاه هوشمند با ابعاد بزرگ هستیم. پیش از این نیز اشاره شده بود این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل، تراشه Kirin 935، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. با این وجود هیچ‌چیز قطعی نیست و باید منتظر خبرهای رسمی از سوی هواوی باشیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.