پاناسونیک سه گوشی اندرویدی جدید از خانواده Eluga را معرفی کرد

شرکت ژاپنی نام‌آشنای پاناسونیک سه سال پیش در سال 2013 میلادی از عرصه گوشی‌های هوشمند خداحافظی کرد اما ظاهراً نظر خود را تغییر داده و حالا با سه گوشی جدید دوسیم‌کارته با پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی 4G LTE بازگشته است.

0

Panasonic Eluga L2

بزرگ‌ترین این گوشی‌ها Eluga L2 نام دارد که دارای صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی IPS است. این گوشی 8.6 میلی‌متر ضخامت و 158 گرم وزن دارد اما باتری آن تنها گنجایش 2500 میلی‌آمپرساعت را داراست. پاناسونیک برای این گوشی دوربین‌های 8 و 2 مگاپیکسلی را در پشت و جلو در نظر گرفته و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن انتخاب کرده که خوشبختانه با درگاه کارت حافظه قابل افزایش است. این گوشی با یک چیپست 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون با سرعت 1.2 گیگاهرتز (مدل نامشخص) و با یک گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

Panasonic-Eluga-L2

قیمت اعلام شده برای Eluga L2 حدود 222 دلار بوده و رنگ‌های خاکستری شنی و مشکی “نیمه‌شب” با بافت و جنس متفاوت بدنه برای خرید در دسترس کاربران خواهد بود.


Panasonic Eluga I2

مدل Eluga I2 ظاهراً مدل میانی این سه گوشی خواهد بود. این مدل دارای صفحه‌نمایشی 5 اینچی با وضوح اچ‌دی 720p بوده و 8.8 میلی‌متر ضخامت و 135 گرم وزن دارد. باتری یک‌بار دیگر ضعیف‌تر از رقبا و 2000 میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده و طراحی آن ما را به یاد گوشی‌های سری وان اچ‌تی‌سی و یا گوشی‌های Ascend Mate هواوی می‌اندازد. دوربین‌های در نظر گرفته شده شبیه به مدل بزرگ‌تر (8 و 2 مگاپیکسلی) بوده و اما چیپست در نظر گرفته شده کمی ضعیف‌تر و بر روی 1 گیگاهرتز کلاک شده است. حافظه رم نیز کماکان همان یک گیگابایت ظرفیت را دارد.

Panasonic-Eluga-I2

این گوشی قرار است با قیمت پایین‌تر 184 دلار و در رنگ‌های متالیک نقره‌ای، طلایی و خاکستری عرضه شود.


Panasonic Eluga T45

کوچکترین و البته ارزان‌ترین عضو هم Eluga T45 نام دارد که از صفحه‌نمایش 4.5 اینچی، ضخامت 9.5 میلی‌متر و باتری 1800 میلی‌آمپری بهره‌مند است. چیپست این گوشی شبیه به مدل Eluga I2 انتخاب شده اما دوربین به 5 مگاپیکسلی در پشت و 0.3 مگاپیکسلی در جلو افت کرده است. حافظه داخلی 8 گیگابایتی و درگاه کارت حافظه اما سر جای خود باقی مانده‌اند.

Panasonic-Eluga-T45

Eluga T45 نیز قرار است با قیمت 155 دلار در هند عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.