نسخه دو سیم‌کارته گلکسی نوت 5 تأیید شد؛ خبری از درگاه microSD نیست!

همان‌طور که انتظار داشتیم سامسونگ طبق روال اخیر خود پرچم‌دار جدیدش گلکسی نوت 5 را نیز در نسخه دو سیم‌کارته مخصوصاً برای بازارهای آسیایی عرضه می‌کند. برخی انتظار داشتند این نسخه از درگاه کارت حافظه برخوردار باشد اما ظاهراً این‌چنین نیست.

0

Galaxy-Note-5-dual-simخبر از فیلیپین می‌آید جایی که همان‌طور که می‌بینید فروشگاه رسمی سامسونگ نسخه دو‌سیم‌کارته گلکسی نوت 5 را برای پیش‌فروش قرار داده است. البته این نسخه نیز مانند نسخه دوسیم‌کارته گلکسی اس 6 قرار نیست در تمامی کشورها یافت شود اما انتظار داریم کشور ما یکی از این معدود کشورها باشد. اما تکلیف کارت حافظه چه می‌شود؟ ظاهراً در نسخه دو سیم‌کارته گلکسی A8 سامسونگ که از طراحی مشابه نوت 5 استفاده می‌کند می‌توانید به جای یکی از سیم‌کارت‌ها کارت حافظه را قرار دهید اما تصویری که اخیراً از تایوان درز کرده این موضوع را برای نوت 5 رد می‌کند.

البته هنوز هیچ‌کدام از این شایعات رسماً تأیید نشده و شاید تا عرضه جهانی گلکسی نوت 5 هنوز هم امیدها برای پشتیبانی این فبلت از کارت حافظه باقی بماند. ظاهراً مخصوصاً کاربرانی که تاکنون از کارت‌های حافظه حجیم برای ذخیره آهنگ، فیلم و … استفاده می‌کردند و قصد خرید پرچم‌داران جدید سامسونگ را داشتند از تصمیم اخیر سامسونگ ناراضی هستند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.