گیم‌نت: 5 بازی برتر رایگان اندرویدی برای تمرین کشتار زامبی‌ها!

زامبی‌ها سال‌های زیادی است که یکی از عناوین اصلی در دسته فیلم‌های ترسناک را به خود اختصاص می‌دهند. موجوداتی که با ظاهر خون‌آلود و زخمی قصد داشتند باعث ترس و وحشت تماشاچیان شوند و حالا به سوژه‌ای برای توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای تبدیل شده‌اند.

0

در چندسال گذشته عناوین مختلف از بازی‌های رایانه‌ای بر روی پلتفرم‌های مختلف را حول محور استفاده از زامبی‌ها مشاهده کرده‌ایم و طبیعتا سیستم‌عامل اندروید نیز از این قافله عقب نمانده است. به همین دلیل در ادامه به معرفی 5 بازی برتر و رایگان برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی خواهیم پرداخت. همان‌گونه که می‌دانید محوریت این بازی‌ها نجات از دست زامبی‌ها به واسطه کشتن آن‌ها به روش‌های مختلف و با استفاده از سلاح‌های متفاوت است.

Into the Dead

گیمرهایی که به دنبال یک بازی نجات از دست زامبی‌ها در قالب اتمسفری تاثیرگذار هستند پیش از هرچیز باید بازی Into the Dead را امتحان کنند. این عنوان اندرویدی یک بازی تیراندازی به‌سبک اول شخص بوده که هدف آن جلوگیری از برخورد با آغوش گرم زامبی‌های موجود در مسیر است.Into-the-Dead

گرافیک بازی بسیار خوب بوده اما باید درنظر داشت که موتورهای سه‌بعدی بهتری نیز برای تولید بازی‌های اندرویدی اینچنینی وجود دارند. اتمسفر کلی بازی برپایه روند تلاش برای نجات به در بردن از دست زامبی‌های شرور است. به عنوان قابلیتی افزوده می‌توانید از یک سگ همراه نیز به‌منظور پاکساری مسیر از زامبی‌ها استفاده کنید. هیچ داستانی در طول بازی شاهد نخواهید بود و نقشه موجود نیز بارها و بارها تکرار می‌شود. با این اوصاف شاهد گزینه‌ای مناسب به‌منظور استفاده از بازی‌هایی با مراحل کوتاه بر روی گوشی‌ها و یا تبلت‌های اندرویدی هستیم.

Dead Trigger 2

Dead Trigger 2 بدون شک در لیست بهترین بازی‌های اندرویدی از نظر ظاهر و شکل و شمایل قرار می‌گیرد. از نقطه نظر گرافیکی شاهد بازی با کیفیت بالا نه تنها در دسته بازی‌های سبک زامبی بلکه هر دسته ممکن برای بازی‌های اندرویدی هستیم. طرح‌ها، انیمیشن‌ها و نورپردازی، همه و همه در کنار هم باعث تولید یک بازی تیراندازی اول‌شخص شده‌ که می‌تواند عناوین موجود برای برخی از کنسول‌ها را نیز به چالش بکشد.Dead-Trigger-2

این بازی امکان کاوش در 10 ناحیه مختلف جهان در قالب 35 محیط متفاوت را به شما خواهد داد. همچنین در روند بازی می‌توانید از 37 سلاح متفاوت موجود در بازی استفاده کنید. در صورتی که مهارت کافی در استفاده از این سلاح‌ها داشته باشید می‌توانید حتی در تورنمنت‌های موجود شرکت کرده و برنده جوایز آن شوید.

متاسفانه طبیعت سه‌بعدی بازی باعث شده شاهد عملکردی ضعیف از بازی بر روی دستگاه‌های اندرویدی با مشخصات سخت‌افزاری پایین باشیم. با این اوصاف در صورتی که دستگاه شما توانایی اجرای این بازی را دارد مطمئن هستیم که لحظات خوبی با آن سپری خواهید کرد.

Zombiewood

همانند دیگر بازی‌های موجود در این لیست، Zombiewood هم در دسته بازی‌های طراحی‌شده به‌منظور کشتن زامبی‌ها قرار می‌گیرد. با این اوصاف یکی از مواردی که باعث ایجاد تمایز میان این بازی و دیگر بازی‌های این دسته شده، نمایش از بالای محیط بازی است. گرافیک بازی آنچنان که باید و شاید واقعی به نظر نمی‌رسد اما با توجه به اینکه این بازی بیشتر سرگرم‌کننده و جالب بوده تا ترسناک، استفاده از گرافیک کارتونی تا حد زیادی برازنده آن است.Zombiewood

کنترلر‌های موجود در بازی Zombiewood نیز بسیار ساده هستند. دو جوی‌استیک مجازی بر روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شوند که کاربران می‌توانند از جوی‌استیک سمت چپ برای جابجایی و از سمت راستی برای شلیک استفاده کنند. در زمینه سلاح‌ها نیز شاهد طیف مناسبی از مهمات هستیم. با این وجود در مراحل بالاتر بازی باید با تسلط کافی از این سلاح‌ها بهره ببرید.

Zombie Highway 2

در صورتی که از طی‌کردن مسیر با پای پیاده و در عین حال سروکله زدن با زامبی‌ها در این حالت خسته شده‌اید می‌توانید Zombie Highway 2 که در واقع بازی برای کشتن زامبی‌ها در عین سواربودن بر خودروها است را امتحان کنید. در این بازی در حالی که سوار بر یک خودرو در یک بزرگراه هستید هدف اصلی شما کشتن زامبی‌ها بدون خسارت زدن به خودرو است.Zombie-Highway-2

همان‌طور که از عنوان بازی پیداست خودرو در طول بزرگراه حرکت می‌کند و نیازی به فرمان دادن زیاد به‌منظور حرکت در مسیر مستقیم نخواهد بود. در عوض گیمر باید تمرکز خود را بر روی کشتن زامبی‌ها بدون نابود کردن خودرو بگذارد زیرا در صورت واردشدن آسیب زیاد به خودرو، بازی هم به پایان می‌رسد. به عنوان یک امتیاز، استفاده از شتاب‌دهنده نیترو نیز باعث حرکت سریع‌تر خودرو شده تا بتوانید زامبی‌های موجود بر سر راه را زیر بگیرید.

Zombie Tsunami

برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند یک زامبی باشند تا شخصی که توسط یک زامبی کشته می‌شود، Zombie Tsunami یک گزینه ایده‌آل به حساب می‌آید. این بازی بی‌پایان در قالب کنترل گیمر بر روی یک زامبی، با هدف اصلی خوردن انسان‌های زنده مدیریت می‌شود. انسان‌هایی که توسط کاراکتر شما خورده می‌شوند نیز به گروه شما خواهند پیوست تا رفته رفته بر تعداد آن‌ها افزوده شود. قسمت جالب بازی آن است که هنگامی که زامبی اصلی کشته می‌شود، همچنان بازی با زنده بودن حتی یک زامبی هم ادامه می‌یابد.Zombie-Tsunami

این بازی اگرچه از گرافیک سطح بالایی برخوردار نیست اما به‌واسطه گیم‌پلی زیبا می‌تواند به خوبی شما را سرگرم کند. 300 مرحله متفاوت به‌منظور کامل کردن در 9 موقعیت مکانی مختلف در سراسر جهان در طول بازی پیش‌بینی شده تا کاربر را برای مدتی طولانی سرگرم کند.

با کلیک بر روی عنوان هر بازی می‌توانید آن‌را از پلی‌استور گوگل دانلود کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.