اپلیکیشن NewsCast مایکروسافت به خوبی یک رادیو اخبار را برای شما بازگو می‌کند!

مایکروسافت در نظر دارد به زودی اپلیکیشن خبرخوان جدیدی با عنوان NewsCast را راهی اپل استور کند که با همکاری گروه برنامه‌نویسی Bing ساخته شده است.

0

اپلیکیشن NewsCast با بهره‌گیری از اطلاعات جمع‌آوری شده توسط موتور بینگ قادر خواهد بود تمام خبرهای موجود در وب‌سایت‌های معتبر را جمع‌آوری کرده بدین ترتیب کاربر دیگر نیازی به جستجوی وب‌سایت‌های مختلف ندارد. قابلیت اصلی این برنامه، بازخوانی خبرهای جمع‌آوری شده توسط هوش مصنوعی است که هم‌اکنون در مراحل آزمایش نهایی قرار دارد.

NewsCast این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا به صورت خلاصه 30 ثانیه اول خبرهای مهم منطقه و مورد علاقه وی را برایش مانند یک رادیو بازگو کند؛ البته امکان تغییر صدای گزارشگر نیز امکان‌پذیر خواهد بود. استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند خاطرات گوش کردن به رادیوهای قدیمی را زنده کند. یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن NewsCast، امکان ارتباط با دستیار صوتی کورتاناست به گونه‌ای که فرد در هنگام رانندگی می‌تواند از کورتانا بخواهد خبرهای روز را برایش بخواند.

هرچند نسخه اولیه خبرخوان جدید مایکروسافت از هم‌اکنون برای گوشی آیفون قابل دریافت است، با این حال انتظار می‌رود در نسخه‌های آن بعدی ویژگی‌هایی همچون امکان سفارشی سازی‌های بیشتر در قسمت خبرگزاری‌ها و افزایش کیفیت صدای گوینده گنجانده شده باشد.

در حال حاضر تنها نسخه iOS  اپلیکیشن NewsCast از طریق لینک زیر قابل دریافت است، با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که مانند اکثر برنامه‌های کاربردی این شرکت، به زودی شاهد انتشار نسخه اندرویدی و ویندوزی آن نیز خواهیم بود.

big-download-button

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.