انتشار نتایج بنچمارک عمر شارژ باتری گلکسی نوت 5؛ نتیجه بهتر نسبت به نوت 4 با وجود باتری کوچک‌تر

شاید به خاطر نداشته باشید اما همزمان با رونمایی از گلکسی نوت 4 سامسونگ در سال گذشته، انتقادهای زیادی در خصوص استفاده از باتری با ظرفیت مشابه نوت 3 منتشر شد.

0

با این اوصاف عملکرد باتری دستگاه نشان داد نوت 4 به‌گونه‌ای بهینه‌‌سازی شده تا شاهد عملکرد بهتری از آن در مقایسه با نسخه پیشین باشیم. هفته گذشته نیز با رونمایی از نوت 5 در کنار خرده‌گرفتن به عدم امکان استفاده از کارت حافظه جانبی یا باتری قابل تعویض، شاهد انتقادهای دیگری در خصوص کاهش 220 میلی‌آمپر ساعتی ظرفیت این دستگاه در مقایسه با نوت 4، نسخه پیشین فبلت تولیدی سامسونگ بودیم.galaxy note 5 battery life

با این تفاسیر بار دیگر منتظر جادوی سامسونگ در بهینه‌سازی باتری بودیم تا نهایتا با انتشار بنچمارک‌های انجام شده بر روی عملکرد باتری، بار دیگر از این بهبود عملکرد  اطمینان حاصل کنیم. البته این بهینه‌سازی آنچنان که باید و شاید زیاد نبوده اما شاهد امکان استفاده از دستگاه به مدت 9 ساعت و یازده دقیقه بودیم. این میزان چیزی در حدود نیم‌ساعت در مقایسه با نوت 4 که زمان 8 ساعت و 43 دقیقه را به خود اختصاص داده بهبود یافته است.

گلکسی نوت 5 با ثبت این زمان اگرچه همچنان پایین‌تر از دستگاه‌هایی مانند گلکسی اس 6 اکتیو (با باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی) یا موتورولا دروید توربو ( با باتری 3900 میلی‌آمپر ساعتی) قرار دارد اما عملکردی مطلوب در مقایسه با دستگاه‌هایی مانند اچ‌تی‌سی وان ام 9، ال‌جی جی 4 و یا آیفون 6 پلاس از خود به نمایش گذاشته است.galaxy note 5 charging time

از سوی دیگر نوت 5 عملکردی بسیار خوب در بهره‌گیری از قابلیت شارژ سریع به منظور بازگرداندن مجدد میزان شارژ به 100 درصد دارد. ثبت زمان 81 دقیقه با استفاده از شارژر موجود در جعبه دستگاه باعث ثبت زمانی شده که تنها زمان زن‌فون 2 ایسوس از آن کم‌تر است.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.