این عکس احتمالاً اولین تصویر واقعی از نکسوس 5 نسخه 2015 ال‌جی باشد

در تازه‌ترین تصاویری که در یک انجمن اینترنتی اندونزیای منتشر شده، شاهد یک گوشی هوشمند جدید تولیدی ال‌جی هستیم که به احتمال زیاد نکسوس 2015 این شرکت است.

0

این دستگاه هوشمند که به‌نظر می‌رسد از بدنه سفیدرنگ پلی‌کربناتی بهره می‌برد به ساختار دوربینی شبیه آنچه در دستگاه‌های سری لومیا مشاهده کرده بودیم تجهیز شده و کلیه آیتم‌ها و صلاحیت‌های لازم برای آنکه آن‌را به عنوان یک انتشار غیررسمی اما معتبر مدنظر قراردهیم را داراست. این گوشی هوشمند مملو از استیکرهایی از نوع موجود بر روی نسخه‌های اولیه بوده و از عنوان Not For Sale به‌منظور عدم امکان فروش دستگاه نیز در کنار لوگوی عمودی نکسوس استفاده شده که ترکیبی مشابه آنچه پیش از این در نکسوس 5 سال 2013 دیده بودیم است.

همان‌گونه که در حدسیات پیشین نیز اعلام شده بود، این دستگاه از حلقه‌ای در زیر سنسور دوربین بهره می‌برد که محل قرارگرفتن سنسور تشخیص اثرانگشت خواهد بود. فلش ال‌ای‌دی دوتایی در کنار آنچه به نظر ماژول فوکوس خودکار لیزری ال‌جی به‌نظر می‌رسد از دیگر مشخصات این دستگاه هوشمند به‌نظر می‌رسند.lg nexus 5 2015 leak

استیکری با لوگوی ال‌جی در کنار شماره مدل LG-H791 نیز با آنچه در خصوص تایید یک دستگاه واقعی در وب‌سایت IMEIData مشاهده می‌شود هم‌خوانی دارد.

انتظار می‌رود نکسوس جدید ال‌جی از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 615، دو گیگابایت رم، اسکنر تشخیص اثر انگشت، پورت شارژ یو‌اس‌بی نوع C و اندروید ام بهره ببرد. این احتمال وجود دارد که این دستگاه هوشمند در کنار نکسوس تولیدی هواوی با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر معرفی شود.

mobilesyrup

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.