kids tab تبلت امن i-life مخصوص کودکان

یکی از مواردی که معمولا خانواده ها با آن روبرو هستند، استفاده کودکان از ابزارها و یا محتوای نا متناسب با سن آنهاست. با توجه به اینکه برخی محصولات دیجیتالی نظیر تبلت و موبایل امروزه در مصارف آموزشی کاربرد فراوانی دارند اما تنوع کم و شیوه نادرست استفاده، متناسب با سنین مختلف باعث شده تا کودکان نتوانند از پایه و به صورت اصولی، نحوه برقراری ارتباط با اینگونه محصولات را فرا بگیرند.

1

اما موضوع دیگری که باعث نگرانی خانواده ها می شود عدم وجود امکانی برای کنترل کودکان در هنگام استفاده از ابزارهای هوشمند است.

کمپانی i-life بر این باور است که خانواده ها می بایست، آشنایی با ابزارهای هوشمند را از دوران کودکی به فرزندان خود آموزش دهند تا هم فرهنگ استفاده از این ابزارها در آن ها شکل گیرد و هم به راحتی بتوانند آموزش هایی نظیر خواندن، نوشتن و خلاقیت را در آن ها پرورش داده و فرزندانشان را برای ورود به جامعه هوشمند، آماده سازند.

i-Life-kids-tab-05

از این رو i-life اقدام به تولید نسل جدید دستگاه ویژه کودکان و منحصر به فرد خود کرده است تا بتواند نگرانی خانواده ها را نسبت به استفاده نادرست کودکان از ابزارهای هوشمند برطرف کند.

نسل سوم تبلت کودکانه، kids tab سری 6 و 7 مخصوص دختران و پسران با 2 رنگ آبی و صورتی طراحی و ساخته شده است. این تبلت مجهز به صفحه نمایشی 7 اینچی HD با رزولوشن 1024 در 600 پیکسل است. ابعاد این تبلت تقریبا به اندازه یک دفترچه یادداشت است و بدنه آن در مقابل ضربات کودکانه مقاوم است.

i-Life-kids-tab-04

این تبلت از لحاظ امکانات چیزی کم از تبلت های میان رده رایج در بازار ندارد. مخصوصا اینکه بر خلاف تبلت های کودکانه دیگر که فقط از وای فای بهره می برند، این تبلت از 3G پشتیبانی می‌کند.

از امکانات این تبلت می توان به پردازنده Dual Core 1.3 Ghz ، 1GB RAM DDR 3، پردازنده گرافیکی ARM Mali-400MP2 ، 8 گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقاء از طریق کارت حافظه تا 64 گیگابایت، پشتیبانی از سیم کارت برای برقراری تماس، دو دوربین 1 و 3 مگاپیکسل در جلو و عقب و البته یک باتری پر قدرت 3200mAh اشاره کرد.

i-Life-kids-tab-03

Kids tab دارای رابط کاربری کودکانه و تعاملی است و همچنین از سیستم عامل اندروید 4.4 بهره می برد. اما این ها فقط امکانات رایج سخت افزاری هستند و در اصل چیزی که این تبلت را از دیگر تبلت ها متمایز می کند امکاناتی است که کودک از آن استفاده می کند.

این تبلت را می توان یکی از ابزارهای امن برای کودکان دانست چرا که والدین می توانند به راحتی بر رفتار کودکان در استفاده از این ابزار نظارت داشته باشند. از امکاناتی که i-life در اختیار خانواده قرار می دهد ترکیبی از ویژگی های دوستانه و کنترل والدین , دکمه تماس اضطراری sos و ردیابی کودک از طریق GPS و نقشه گوگل است.

i-Life-kids-tab-02

این تبلت با قیمتی در حدود 400 هزار تومان به همراه یک کیف رایگان به زودی در بازار، توسط فروشگاه‌های رسمی i-life در دسترس قرار خواهد گرفت. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کمپانی i-life و سبد محصولات آن می توانند به صفحه رسمی ilife.iran در شبکه های اجتماعی و یا وبسایت www.i-life.us مراجعه نمایند.

i-Life-kids-tab-06

امکانات دیگر این تبلت:

Parental Control:

گشت و گذار های امن کودکان با فیلترینگ هوشمند وب سایت ها و اپلیکیشن ها توسط پدر و مادر باعث می شود تا دیگر نگران حضور فرزند تان در فضای گسترده وب نباشید.

Kids Traking:

استفاده از سیستم GPS برای نظارت بر موقعیت مکانی فرزندتان است.

SOS Call:

این دکمه بر روی تبلت قرار گرفته و کودک می تواند از طریق فشردن آن با 3 شماره اضطراری که از قبل بر روی تبلت ثبت شده به صورت اتوماتیک تماس بر قرار کند.

Time Management:

تعیین زمان استفاده از تبلت توسط والدین

Statistics Report:

گزارش های مفصلی از مرور اینترنت، برنامه ها، تماس ها و پیام ها از طریق برنامه kidszone و ارسال گزارش به صورت خودکار به آدرس ایمیل والدین

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پرنیا می‌گوید

    سلام اگر رمز تبلت رو فراموش کرده باشیم چطور میتونیم رمزش رو برداریم