ببینید: رندرهای سه‌بعدی از طراحی احتمالی نکسوس هواوی

تنها یک روز پس از انتشار رندرهایی از نکسوس بعدی گوگل، ساخت ال‌جی ( گوشی هوشمند 5.2 اینچی)، اکنون می‌توانیم رندرهایی از نکسوس تولیدی هواوی را نیز مشاهده کنیم.

0

این رندرها که توسط uSwitch و @OnLeaks منتشر شده‌اند بر اساس طرح اولیه‌ای هستند که به شرکت‌‌های تولیدکننده لوازم جانبی، پیش از عرضه دستگاه به بازار ارسال می‌شوند. این بدان‌معناست که دستگاه واقعی شباهت زیادی به آنچه در این رندرها مشاهده می‌کنیم خواهد داشت. البته این در صورتی است که این رندرها حقیقت داشته باشند.

همانند نکسوس تولیدی ال‌جی، به نظر می‌رسد این نکسوس نیز از سنسور اثرانگشت در قسمت پشتی، زیر دوربین بهره خواهد برد و در قسمت جلویی نیز شاهد اسپیکرهای دوتایی خواهیم بود. همچنین یک پورت یو‌اس‌بی نوع C نیز برای این دستگاه هوشمند می‌توان متصور شد.Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included (2)

آن‌طور که از شواهد پیداست این نکسوس تولیدی هواوی از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی بهره‌مند خواهد شد. این در حالی است که گفته می‌شود هواوی و گوگل در حال آزمایش نسخه 5.5 اینچی از این دستگاه هستند و هر دو به صفحه‌نمایش Quad HD تجهیز خواهند شد.Renders-allegedly-showing-the-Huawei-Google-Nexus-video-included (4)

uSwitch اعلام کرده رنگ استفاده شده برای نکسوس هواوی در این طرح‌ها تنها یک حدس بوده و این احتمال وجود دارد طرح دورنگ مشاهده شده در تصاویر حتی نزدیک به رنگ اصلی این گوشی هوشمند هم نباشد.

در صورتی که حدس و گمان‌ها در خصوص این طرح درست باشد و هواوی چنین محصولی را روانه بازار کند، باید منتظر ماند و دید کاربران و خریداران این نکسوس جدید چه نظری در خصوص طراحی آن دارند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.