ببینید: کالبدشکافی وان پلاس 2 از راحتی بالای تعمیر آن خبر دارد

اگرچه این اولین باری نیست که شاهد بازشدن وان‌پلاس 2، دستگاه هوشمند این شرکت هستیم اما پیش از این، ویدئوها به زبان چینی منتشر شده بودند و مشخص نبود روند بازشدن در چه قسمت‌هایی با سختی بیشتری همراه است.

0

در جدیدترین تصاویر منتشر شده وب‌سایت iFixit این پرچمدار قدرتمند را در نحوه جداکردن قسمت‌های مختلف به نمایش گذاشته است.

این روند با عکس‌برداری اشعه ایکس از این گوشی هوشمند آغاز شد و سپس جراحی ویژه‌ای بر روی آن انجام گرفت. بازکردن درب پشتی نیز بسیار ساده است. پس از این،  عملیات جداسازی باتری غیرقابل تعویض این دستگاه، ماژول‌های دوربین، حرکت به سمت سنسور 13 مگاپیکسلی و نهایتا بازکردن بورد اصلی که با یک پیچ تکی اتصال پیدا کرده است انجام شد.

از سوی دیگر کانکتورهای میکرو یو‌اس‌بی نوع C و کابل‌ها نیز به راحتی قابل تعویض هستند. تراشه‌های مختلف نیز به‌طور مبسوط شرح داده شده‌اند اما در نهایت وان‌پلاس 2 امتیاز 7 از 10 را در زمینه میزان تعمیرپذیری به‌خود اختصاص داد. در صورتی که به خاطر استفاده از ترکیب دیجیتایزر/صفحه‌نمایش دستگاه نبود مطمئنا شاهد امتیاز بالاتری  برای این دستگاه بودیم.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.