سامسونگ نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 5 و اس 6 اج پلاس را بی‌سروصدا به لیست فروش خود اضافه کرد [آپدیت شد]

پس از اعلام سامسونگ در کنفرانس روز گذشته مبنی بر عدم عرضه نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 5، این شرکت کره‌ای امروز خیلی‌ آرام و بی سروصدا گزینه‌ای جدید با بهره‌گیری از حافظه داخلی بیشتر را در کنار نسخه 128 گیگابایتی گلکسی اس 6 اج پلاس به فروشگاه آنلاین خود افزود.

1

این دو دستگاه هوشمند در روز گذشته معرفی شده بودند و حتی در صورتی که اشتباهی در خصوص اعلام عنوان 128 گیگابایت برای گلکسی نوت 5 در وب‌سایت این شرکت صورت گرفته باشد، این مورد امیدواری را در میان کاربران و طرفداران سامسونگ زنده خواهد کرد.Galaxy-Note-5-128-GB-KK

هرچند که این احتمال وجود دارد که محدودیت‌هایی در عرضه نسخه‌های یادشده نیز وجود داشته باشد. به‌عنوان مثال نسخه 128 گیگابایتی گلکسی اس 6 اج پلاس تنها در رنگ سیاه و توسط اپراتورهای اسپرینت و تی‌موبایل و همچنین نسخه‌های سیاه و طلایی توسط AT&T و ورایزون عرضه خواهند شد. این در حالی است که کاربران اروپایی احتمالا تا سال آینده نمی‌توانند گوشی گلکسی نوت 5 را خریداری کنند. با توجه به عدم بهره‌گیری از امکان استفاده از کارت حافظه جانبی مطمئنا عرضه نسخه 128 گیگابایتی از دو دستگاه یادشده می‌تواند انگیزه بیشتری برای خرید این دستگاه ایجاد کند.

 

به‌روزرسانی: بنابر گزارش وب‌سایت The Verge سامسونگ رسما اعلام کرده برنامه‌ای برای عرضه زودهنگام نوت 5 مجهز به 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی ندارد. این شرکت همچنین نسخه 128 گیگابایت نوت 5 را از لیست موجود در وب‌سایت خود حذف کرده است. مدنظر داشته باشید که سامسونگ عرضه و یا عدم عرضه نسخه 128 گیگابایتی از این دستگاه را تایید نکرده است.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. x.ruz می‌گوید

    من گوشی اپل دارم ولی سامسونگ رو خیلی دوست دارم