معرفی بی‌سروصدای تبلت میان‌رده جی‌پد 2 هشت اینچی توسط ال‌جی در کره

در به‌بوهه‎ معرفی پرچم‌داران جدید سامسونگ، دیگر غول فناوری کره‌ای یعنی ال‌جی نیز شب گذشته در سکوت رسانه‌ای از تبلت میان‌رده جی‌پد 2 در خانه رونمایی کرد.

0

هرچند ال‌جی در بازار گوشی‌های هوشمند با محصولات منحصر به فردش همچون جی‌فلکس 2 و جی 4 دارای اسم و رسمی است، با این حال در فروش تبلت‎های خود موفقیت چندانی طی چند سال گذشته به دست نیاورده از این رو مدل‌های محدودی از تبلت های ساخت این شرکت کره‌ای در بازارهای جهانی یافت می‌شود.

در هر حال به نظر می‌رسد ال‌جی بار دیگر قصد دارد شانس خود در رده تبلت‌های میان رده امتحان کند زیرا شب گذشته در خانه از یک مدل 8 اینچی جدید تحت عنوان جی‌پد 2 رونمایی کرده است. همان‌طور که گفته شد جی‌پد 2 یک میان رده بوده، بدین ترتیب نباید از آن سخت‌افزاری در حد و اندازه یک پرچم‌دار را توقع داشته باشید.

بر این اساس تبلت جدید ال‌جی از صفحه‌نمایشی 8 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد و قلب آن را قرار است پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 با کلاک فرکانس 1.2 گیگاهرتز به همراه 1.5 گیگابایت حافظه رم به تپش درآورد. جی‌پد 2 جدید دارای حافظه ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی بوده و در قاب پشتی میزبان دوربینی با وضوح 5 مگاپیکسل است. پیش‌تر اعلام شده بود که این تبلت از تراشه اسنپ‌دراگون 805 بهره خواهد برد، با این حال به نظر می‌رسد ال‌جی کماکان خواهان تمرکز بر روی میان رده‌های بازار است.

از دیگر ویژگی‌های این تبلت میان‌رده 8 اینچی ال‌جی می‌توان به دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، باتری 4,200 میلی‌آمپر ساعتی و برخورداری از اندروید 5 اشاره کرد. بر اساس اعلام شرکت سازنده، جی‌پد 2 هشت اینچی صرفاً از هفته آینده در بازار کره عرضه خواهد شد و این شرکت فعلاً برنامه‌ای برای عرضه نسخه نهایی آن ندارد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.