تماشا کنید: اولین ویدئوهای تبلیغاتی سامسونگ برای گلکسی اس 6 اج پلاس و نوت 5

سامسونگ دقایقی پیش از آخرین پرچمداران خود در بازار گوشی‌های هوشمند و در رده فبلت‌ها یا همان غول‌های بازار تلفن همراه رونمایی کرد. گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس همان پرچمداران جدید سامسونگ در این بازار هستند که در این مطلب قصد داریم اولین ویدئوهای تبلیغاتی منتشر شده برای این دو گوشی هوشمند غول‌پیکر را با هم به تماشا بنشینیم.

0

گلکسی نوت 5 سامسونگ از صفحه‌نمایشی با وضوح QHD یعنی 2560 در 1440 پیکسل و اندازه 5.7 اینچ با فناوری Super AMOLED برخوردار است. از نظر پردازنده نیز سامسونگ برای اولین بار از همان چیپست سری اس یعنی اکسینوس 7420 استفاده کرده که سریع‌ترین چیپست دنیای اندروید محسوب می‌شود. این چیپ 64 بیتی از 4 هسته پردازشی Cortex-A57 با سرعت 2.1 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A53 با سرعت 1.5 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Mali T760MP8 استفاده می‌کند. حافظه رم اما از سه گیگابایت به 4 گیگابایت از نوع LPDDR4 ارتقا یافته تا جوابگوی S Pen و امکانات اضافه آن باشد.

گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ نیز از صفحه‌نمایشی 5.7 اینچی Super AMOLED دو لبه خمیده با رزولوشن  QHD بهره می‌برد که چگالی تصویر 518 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد.

قلب این محصول را همچون پرچم‌داران 2015 سامسونگ، تراشه ساخت داخل هشت هسته‌ای اگزینوس 7420 که از چهار هسته با معماری چینش Cortex-A53 با حداکثر فرکانس کار 1.5 گیگاهرتز و چهار هسته با معماری چینش Cortex-A57 با کلاک فرکانس 2.1 گیگاهرتز در کنار واحد پردازش گرافیکی Mali-T760MP8 به تپش درخواهد آورد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.