معرفی قاب‌های رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس

سامسونگ در کنار معرفی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس از قاب‌های مختلف این دو فبلت هم رونمایی کرد که علاوه بر قاب‌هایی که برای گلکسی اس 6 ارائه شده بود یک مورد جدید هم به چشم می‌خورد؛ بله همان کیبورد فیزیکی عجیبی که به بخش پایینی گوشی متصل می‌شود!

0

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید اکثر این قاب‌ها را سامسونگ پیش از این برای گلکسی اس 6 و اس 6 اج نیز معرفی کرده بود. قاب Clear Cover مینیمال‌ترین قاب است که تنها پشت و لبه‌های دستگاه را خواهد پوشاند. قاب‌های چرمی معمولی و پنجره‌دار S View نیز برای هر دو فبلت جدید عرضه خواهند شد و سامسونگ با همکاری سوارفسکی قاب‌های درخشانی را برای آن‌هایی که می‌خواهند متفاوت باشند عرضه کرده است.

Galaxy-S6-edge-covers-cases

اما شاید جذاب‌ترین و عجیب‌ترین این لوازم جانبی قاب کیبورد فیزیکی معرفی شده برای نوت 5 و اس 6 اج پلاس باشد. از آن‌جایی که صفحه‌نمایش 5.7 اینچی فضای کافی را برای نمایش هر محتوایی دارد سامسونگ به فکر افتاده تا برای تایپ راحت‌تر بخشی از فضای پایینی گوشی‌ها را با کیبورد فیزیکی بگیرد! این کاور مخصوص در پشت درست شبیه به یک کاور معمولی است اما جلوی آن صفحه‌کلید کامل QWERTY قرار خواهد داشت.

Galaxy-Note-5-cases

علاوه بر قاب سامسونگ چند پاوربانک جدید را نیز معرفی کرده تا در صورتی که استفاده سنگینی از گوشی خود دارید بتوانید در هر جا آن‌ها را به آسانی شارژ کنید.

Galaxy-S6-edge-plus-keyboard-cover

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.