پریسکوپ حالا ده میلیون کاربر در جهان دارد

کیوان بیک پور یکی از بنیان‌گذاران برنامه پریسکوپ، در خبری اعلام کرد که این کمپانی نوزدهم مردادماه به مرحله مهمی از پیشرفت خود رسید. حالا پریسکوپ ده میلیون کاربر فعال در آی‌اواس و اندروید دارد.

0

این شرکت در 10 روز اول شروع به کار خود به یک‌میلیون کاربر و حالا پس از چهار ماه، به ده میلیون کاربر دست یافته است.

بیک پور می‌گوید:

مرحله مهم و البته استاندارد مناسب برای تعیین میزان موفقیت این شرکت، میزان زمانی که افراد در برنامه آن به تماشای ویدئوها می‌پردازند است. کاربران روزانه محتوایی به میزان چهل سال را تماشا می‌کنند و این تنها میزان مشاهده در آی‌او‌اس و اندروید است، پخش‌های وب هنوز به محاسبات وارد نشده‌اند. هیچ معیار بهتری برای نمایش اینکه مردم از پریسکوپ استفاده می‌کنند و آن را دوست دارند، وجود ندارد.

بیک پور در طول این خبر، رسیدگی به برخی از درخواست‌های ویژگی‌های تازه را اعلام کرد. به گفته وی، تیم اضافه کردن دکمه‌ای برای پخش سریع را بررسی خواهد کرد.

این دکمه به افراد اجازه می‌دهد که ویدئوها را با سرعت بیشتری مشاهده کنند. همچنین اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر قابلیت‌های جدیدی برای کاهش اسپم و سوءاستفاده در پلتفرم است و در انتها، از اضافه کردن قابلیتی برای منتشر کردن ویدئوهای افقی از دستگاه و توسط کاربران خبر داد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.