ساعت هوشمند سامسونگ Gear A ممکن است در سه نسخه مختلف عرضه شود

در ماهی که گذشت، تصاویر اولین ساعت هوشمند گرد سامسونگ که انتظار می‌رود تا دی‌ماه امسال معرفی شود، درز می‌کردند.

0

در سامسونگ، بر این ساعت که GEAR A نام دارد، نام رمزی Orbis قرار داده شده بود و به تازگی ویژگی‌ها و جزئیات آن در اختیار عموم قرار گرفت. حتی خود سامسونگ وجود برخی ویژگی‌ها را تأیید کرده است.

بااین‌حال هنوز Gear A به صورت رسمی معرفی نشده است. شاید شرایط به زودی تغییر کند، اما در این مدت اطلاعات جدیدی را برایتان آماده کرده‌ایم.

به گفته منبع، حداقل سه نسخه از این ساعت موجود خواهد بود. شماره مدل‌ها به ترتیب SM-R720، SM-R730 و SM-R732 است و ظاهراً این مدل‌ها نام رمزی خود را حفظ خواهند کرد. در ح.د شرکت سامسونگ، ساعت‌ها به ترتیب SM-R720 با نام Orbis 1، SM-R730 با نام Orbis S2 و SM-R732 با نام Orbis classic شناخته می‌شوند.

در این لحظه دقیقاً مشخص نیست که تفاوت بین این سه مدل چه خواهد بود. شاید سامسونگ هم راه اپل را برود و ساعت هوشمندش را با استفاده از مواد مختلف عرضه کند. شاید تفاوتی در میان نوع اتصال آن‌ها وجود داشته باشد، همان‌طور که قبلاً شنیده‌ایم، یک نسخه از Gear A علاوه بر بلوتوث و وای فای، توانایی استفاده از اینترنت سیم‌کارت را هم خواهد داشت.

Gear A یا در 22 مرداد و یا در نمایشگاه IFA در چند روز آینده در برلین، معرفی خواهد شد. شایعه شده که ساعت از صفحه لمسی Super AMOLED 1.65 اینچی و رزولوشن 360×360، چیپست Exynos 3472، 768 مگابایت رم، 4 گیگابایت فضای داخلی، NFC، یک شمارشگر ضربان قلب و باتری 250 میلی‌آمپری بهره می‌برد. نسخه مخصوصی با سیستم‌عامل تایزن ارائه خواهد داد و قاب چرخنده‌ای برای استفاده راحت‌تر از سیستم‌عامل، در آن تعبیه شده است.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.