درز تصاویر بیشتر از گوشی اندرویدی بلک‌بری Venice

گوشی‌های با سیستم‌عامل بلک‌بری مدت‌هاست که از اپلیکیشن‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کنند اما طبق شایعات پی‌درپی این شرکت قصد دارد یک گوشی با سیستم‌عامل اندروید نیز عرضه کند که فعلاً با نام Venice شناخته می‌شود.

0

Blackberry-venice-ui

با وجود این‌که بلک‌بری هنوز این شایعات را تأیید نکرده اما مدیرعامل کانادایی این شرکت اخیراً اعلام کرده است که در حال بررسی راهی برای افزایش امنیت اندروید است و در این صورت اندروید می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. گفته می‌شود بلک‌بری Venice یک گوشی کشویی است که از صفحه‌نمایش بزرگ لمسی با لبه‌هایی خمیده شبیه به گلکسی اس 6 اج استفاده می‌کند. در تصاویر جدید درز کرده نشانه‌هایی از طراحی متریال گوگل دیده می‌شود و همچنین دوربین 18 مگاپیکسلی این گوشی نیز به همراه لرزش‌گیر اپتیکال به تصویر کشیده شده است.

Blackberry-venice-camera

این گوشی کشویی از صفحه‌نمایشی 5.4 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل استفاده کرده و در قلب آن چیپست اسنپ‌دراگون 808 به همراه 3 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی ادرنو 418 حضور دارد. دوربین جلویی نیز 5 مگاپیکسلی بوده و ظاهراً سرویس Blackberry Hub نیز در این گوشی حضور دارد.

Blackberry-venice-mirror

هنوز مشخص نیست که بلک‌بری تصمیم دارد از سیستم‌عامل کامل اندروید به همراه سرویس‌های گوگلی استفاده کند و یا مانند آمازون و گوشی firephone دسترسی را محدود به سرویس‌های خودش خواهد کرد.

Techspot

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.