هواوی Honor 7i بیست و نهم مرداد رونمایی خواهد شد

دستگاه هوشمند Honor 7 هواوی اخیرا در معرض فروش قرارگرفته است و این شرکت بر روی نسل جدید این دستگاه تمرکز کرده است. چند روز پیش نیز تصاویری از یک گوشی هوشمند جدید از سری Honor به همراه قابلیتی ویژه یعنی ماژول متحرک دوربین منتشر شد.

0

آن‌طور که از شواهد پیداست این دستگاه هوشمند هواوی در تاریخ 29 مردادماه با نام Honor 7i در چین معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند در حال حاضر به طور غیر رسمی از سوی TENAA در معرض نمایش گذاشته شده و مشخصاتی از طراحی و قابلیت‌های آن نیز منتشر شده است.honor-7i

با این وجود در روز جاری اطلاعات بیشتری از این ماژول دوربین متحرک که عکس‌هایی با رزولوشن بالا را به‌واسطه بهره‌گیری از فلش‌های دورنگ LED در خروجی خواهد داشت منتشر شده است. آن‌طور که از شواهد پیداست این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی تمام اچ‌دی همانند Honor 7 بهره خواهد برد و به تراشه Kirin 935، سه گیگابایت رم و یا تراشه اسنپ‌دراگون 615 با دو گیگابایات رم تجهیز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه هوشمند در بازارهایی ویژه عرضه خواهد شد یا در سراسر جهان در معرض فروش قرارخواهد گرفت. در همان بدو ورود هر دو نسخه 16 و 32 گیگابایتی این دستگاه در دسترس قرارخواهند گرفت.honot7i-2

رویداد معرفی این دستگاه هوشمند در تاریخ 29 مردادماه در چین برگزار خواهد شد اما معتقدیم عرضه این دستگاه هوشمند به بازارهای چین محدود نخواهد شد. قیمت خرده‌فروشی این دستگاه چیزی بین 320 تا 400 دلار، بسته به سخت‌افزار انتخابی شما خواهد بود. این در حالی است که هواوی همزمان در حال کار بر روی یک دستگاه 4.7 اینچی از خانواده Mate 7 بوده که Mate 7 mini یا Mate 7 Plus نامیده خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.