کاور کیبرد فیزیکی گلکسی اس 6 اج پلاس از فردا در یک وب‌سایت هلندی عرضه می‌شود

کاور کیبورد اس6 اج پلاس سامسونگ از فردا برای فروش بر روی وب‌سایت  Central Point قرار می‌گیرد.

0

چند روز پیش خبری در خصوص کاور کیبورد فیزیکی QWERTY گلکسی اس6 اج پلاس سامسونگ در فارنت خواندید. این وسیله‌ی جانبی عملکردی شبیه به کیبورد کنسل شده TYPO برای آیفون دارد و برای علاقه‌مندان به تایپ بر روی اس6 اج پلاس با صفحه نمایش 5.5 اینچ طراحی شده است.

اس6 اج پلاس تا 22 مرداد رونمایی نمی‌شود اما یک فروشگاه آنلاین هُلندی بنام Central Point فروش صفحه کلید را از فردا بر روی وب سایت خود آغاز می‌کند. قیمت این وسیله جانبی با در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده 63 دلار اعلام شده است.

Galaxy-S6-edge-plus-keyboard-cover

لوازم جانبی دیگری از جمله فیلیپ کاور و کاور براق نیز در فهرست پیشنهاد شده‌اند که هر دو قیمت 27 دلاری دارند اما کاور هوشمند Clearview Cover 44 دلارقیمت گذاری شده است.

تفاوت این کاور کیبورد با کیبورد ساخته شده برای آیفون در این است که کیبورد گلکسی اس6 اج پلاس شکل و شمایلی شبیه به کیبورد بلک‌بری ندارد.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.